vikt...peppningstråd =)
Tack Sussi du fick mig att gå ut på promenad det blev en rask promenad i en timme.
det hjälpte lite!
Thussen: superduktig är du visst är det skönt när man börjar få bättre kondis.
Tack Sussi du fick mig att gå ut på promenad det blev en rask promenad i en timme.
det hjälpte lite!
Thussen: superduktig är du visst är det skönt när man börjar få bättre kondis.
Hej i dag känns det bättre har varit på KK i dag och ska få hormon behandling men måste gå ner i vikt
jag har varit jätte duktig motionerade på rasten, åt nutrilett + grönsaker till lunch och soppa med två pankakor till middag. Har kommit på en sak jag måste jobba med älskar att äta mellanmål på jobbet (jobbar på dagis) men i dag blev det iallafall mindre.
tack för peppingen ska inte ge upp!!!!!!
Jag har två tjejer på 16och 13 år och vill ha en tredje med min "nya" KRAM
glömde en sak jag lämnar min vikt på lördag ska till mamma då men den är nog + men jag skriver upp det ändå för nu jäv......
har klarat hela dagen nu är kl alldeles för mycket för att stoppa något i munnen.
Theresa: läkaren sa inget om min vikt han ville veta vad jag vägde men inge mer ja sa att jag höll på att gå ner och det var ju bra så jag fick börja med hormoner i dag snabba puckar. hoppas jag inte får gråtattaker och blir deppig.
I morgon kväll ska jag träffa goda vänner och äta en god middag utan sambo och barn kul
som sagt mina värden kommer på lördag om det är ok
kram alla
God natt tjejer vet inte om jag hinner besöka er i morgon har massor att göra
kram och ha det gott
hej hej nu tittar jag snabbt förbi är hos mamma varken +el- för min del väger 87.5
har gått ganska bra var på tjej träff i går och det blev citron paj med grädde och godis men annars hela dagen gick det bra var ute och promenerade.
idag har jag ätit bra och motion har det blivit vi har STOR städat och fixat fram advent saker så nu lysser det i varje fönster kram vi ses i morgon.
tjejer ni har verkligen varit duktiga en stor applåd kram till er
hej vet hur det är när man varit borta från sockret ett tag och man får smak på det igen så kan man inte sluta äta kommer det där jäv... beroendet alltid att finnas
Har ätit pepparkakor i dag och min kropp skriker efter mer sött.
sussi ut och vattengympa du mår bättre när du kommer hem när man fuskat vill man bara ligga i sin lilla kokong och må dåligt och vad gör man när man mår dåligt jo äter mer och så är det i gång igen
gud vad klok jag lät som själv fuskade som en gris för några dagar sen
ha det gott!!!!
Heja sussi vad duktig du är, kul att du börjat med boken vill höra mer om att hitta ett nytt tankesätt spännande!!!!
Hoppas det inte är kikhosta nu när det snart är ju.
I morgon tjejer så ska vi gå riktigt mycket så allt onödigt vi stoppat i oss försvinner
en kram till oss
Ni är för roliga håller på att skratta ihjäl mig
jag tycker oxå ett program låter bra men inte för svårt vi eller iaf jag har ju många veck att böja och visst jag kommer känna mig som en padda men jag hänger på vi ses i morgon natti natt och sov gott kram
önskar jag hade ledigt nu men måste upp i ottan till jobbet