Inlägg från: Nova 68 |Visa alla inlägg
  • Nova 68

vikt...peppningstråd =)

Det är inte klockt att maninte kan se sig som man är jag ser mig oxå i speglar.
    har jag en bra dag då ser jag mycket smalare ut än om jag har en dålig dag då ser jag ut som ett hus.
    i bland frågar jag mina barn, om jag ser en stor tjej ser jag ut så där??
    men barnen blir så himla arga på mig då ( i deras ögon är jag en perfekt mamma.)
    tittar mig om jämt för att kolla om det är nån i min storlek kan bli glad om jag kommer nån stans och det inte bara är jag som är tjock fånigt men så är det och så komer det nog vara även när jag gått ner .

• Nova 68

tyvärr så gör jag det i bland klagar på att jag är för stor typ eran feta gris till mamma men jag ska inte säga det längre ser att dom blir ledsna i ögonen. säger inte så så mycket nån gång bara och absolut inte när dom var små, men man måste ju faktist försöka visa att man är värdefull ändå ....svammel svammel.........

• Nova 68

Jaha marsmamma då har vi en likhet till: min ena dotter är ju oxå lite rund så vi behöver uppmutra lite med motion och då är det ju ingebra med en missnöjd mamma måte skärpa mig och inför barnen i allafall vara nöjd med mig själv

• Nova 68

Trevlig lucia tjejer var uppe och tittade på lussetåg på tv 6.30 med mina tjejer vi har gjort så sen de var små då går det minnsan att få upp dem snabbt.

sköte mig någorlunda i går har kvar den motivationen i dag den är inte lika stark som för en månad sen mne bättre än för nån dag sen och jag vet i dec jan är jag låg och jag tänker tillåta mig att vara det utan dåligt samvete ska iaf inte äta lika mycket som jag brukar det är mitt mål den närmsta tiden och det är jag nöjd med...... oj vad mycket svammel förstår om ni inte orkar läsa. kram

ska ta en promenad snart.....

• Nova 68

du är så klok marsmamma jag förstår precis vad du menar.

Sen det där med självkänslan dessa problem har jag med av olika motgångar och sår genom livet men oxå för att jag är en känslig person vet inte heller hur man ska bygga upp den. trodde förrut bara jag går ner i vikt så blir det bra gjorde så oxå vägde 62 ett tag men mådde ännu sämre jaha hur blir självkänsan på topp????????

• Nova 68

ja en liten promenad blev det men bara för voven behövde gå ut.

marsmamma: gå en sväng bättre en liten än ingen alls kram

• Nova 68

Vad duktig du är marsmamma ger dig en stor applåd.

• Nova 68

Va bra marsmamma att du blev spyfärdig tänk på det nästa gång du tänker knäck kola mm = spyfärdig
    jag gör det med ischoklad

• Nova 68

jag har varit jätte duktig var sugen på godis bestämde mig eft maten SKA jag köpa sagt och gjort jag gick ner tittade i godis hyllan och inget passade mig. så det blev mandariner bra va!!!!!!!

• Nova 68

Theresa1:du kan få den reaktionen om du ätit för lite

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)