Inlägg från: Nova 68 |Visa alla inlägg
  • Nova 68

vikt...peppningstråd =)

Hej äntligen så funkar fl i dag har jag jobbat och handlat julklappar och varit hos tandläkaren så nu har jag precis kommit hem och läst dagens skörd om er:

Marsmamma. DU kommer klara detta jag vet det det är bara lite trögt nu. det kan kännas tungt om man har mycket att göra som nu innan jul och då "lindrar" man stressen med att äta, tror man, mendet blir bara värre för då brottas man med dåligt samvete oxå:
    vi SKA fixa detta tillsammans jag behöver oxå peppning. Har hållt mig från godis sött så länge så får jag smak på det och sen kan jag inte sluta äta jag har vräkt imig allt. det käns som om jag hetsäter jag äter utan att det är gott måste få stopp på det.

kram och vad kul att "träffas" igen det blir så tomt utan er ha ha ha vilket liv man har

• Nova 68

TL du är väll inte 151?

idiotblondinen: 83-161
    ThereseLaurin:77.5-155
    Malin1976: 82-171
    Nova:87-162

• Nova 68

nu går jag och lägger mig en ny dag imorgon och då måste jag lyckas kram på er

• Nova 68

Hej sitter en stund på jobbet innan jag ska i väg hemmåt har skött mig halvbra men bättre än i går är inte heller så vig och magen är ett problem.
    jag kommer inte att kunna vara inne med er fre- sön ska vara utställare med mamma och hennes grejer på hantverksmässan i sollentuna och då kommer jag inte heller att motionera så mycket men det som är bra jag kan inte äta så mycket onyttigt bra va nästa vecka ska bli bättre jag lovar. kram på er vi ses senare i kväll

• Nova 68

Hej här kommer svikaren orkar inte vara aktiv här just nu inte med min vikt heller fast det är ju just det som är viktigt just nu men det känns som det tar all min tid och energi att lyckas bli gravid , just nu är det räkna dagar äta hormoner och mysa och vänta som gäller men jag återkommer. Håll tummarna att det går vägen för oss kram

• Nova 68

Hej minns ni mig??? känner mig mer uppåt i dag har varit hos mamma och vägt mig och fast jag inte rört mig och ätit slarvigare så har jag inte gått upp, jag som trodde jag skulle gått upp 5-6 kg. nu måste jag sätta fart igen i allafall någorlunda vet att jag kommer slarva nu vid jul och då får jag göra det fast jag kommer inte släppa allt utan försöka äta måtligt. måste kunna lära mig att äta normalt inte som en gris så mycket som möjligt i munnen fort och sen svälja så ingen ser

äter hormoner nu så vi får se om jag är så här positiv de närmsta dagarna tar en dag i taget
    Marsmamma: hur är det vi måste vara här tillsammans och kämpa
    kram till er alla

• Nova 68

godmorgon tjejer nu är jag redo "tror jag" att fortsätta där jag slutade väntar lite med mina cm och kg kanske på fredag kram på er
    i dag ska det ätas nyttigt och det första jag ska göra nu är att slaänga godis påsen som ligger i min väska

• Nova 68

Så nu har jag varit duktig DEN ÄR SLÄNGD jag klarade det.
    har hela frysen full med julgodis men det kan jag absolut klara mig i från har gjort ischocklad och det tycker jag är äckligt bra va!!!!

tack marsmamma mycket peppning behövs det jag ska klara detta.

• Nova 68

Det är bra med motivationsbok klistra in ett kort på hur ni såg ut när ni började och vart efter ni går ner är jätte kul att jämnföra med det är då man verkligen ser...

Till varje jul bakar vi pepparkakor mina syskon med familjer hos mamma och pappa fotot från förra året det var det som fick mig att börja denna resa och fotot detta år som var i går är betydligt bättre det är ju iallafall mer än 10 kg och jag som trodde jag såg lika dan ut, börjar ju bli riktigt snygg ;-D

• Nova 68

Det där känner jag oxå igen. förra årets bild blev ett slag i magen jag satt bara och grät är det så jag ser ut.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)