Inlägg från: Nova 68 |Visa alla inlägg
  • Nova 68

vikt...peppningstråd =)

Marsmamma du får fråga hur mycket du vill. nej jag lever inte själv träffade min stora kärlek för 3 år sedan och vi kämpar med att få barn (hans första). därför käns det som jag inte får ge upp vill så gärna ha ett kärleksbarn med honom och man har ju inte hur mycket tid som helst. Jag tror att det är separations ångest när barnen åker jag levde också själv fast vi var två och hade mina tjejer väldigt nära mig och hade kontroll på allt och nu har man ju inte det på samma sätt. även om jag står mina barn nära fortfarande

ska ut och gå en sväng och se lite såpa på tv OC kommer tillbaka

• Nova 68

ThereseLaurin: jätte bra ide

Marsmamma kom med många tips det kan aldrig bli för många!!!!

• Nova 68

jag blir galen på min dator den är knäpp hade skrivit om min dag långt blev det och så går det inte att sända iväg det orkar inte skriva om allt .......

hej alla underbara peppare ni har varit super duktiga i dag.
    det flög en kaka till mig till fikat på ef, utan att jag gjorde något så svalde jag den
    ha ha ha

ingen riktig motion heller lite stads vandring bland alla stressade stockholmare.

hoppas dagen imorgon blir bättre
    till er alla en stor kram från Mia

• Nova 68

Klarar inte att se det blir så äcklad mest över mig själv såg ett av programen när en tjej i min vikt klass fick massage och det såg jätte äckligt ut insåg att så ser nog jag ut .

• Nova 68

jo men jag blev så skärrad att jag bara såg det äckliga. Får väll försöka komma över det så man kan ta till vara på tipsen

• Nova 68

jag har försökt med mått band men tycker det är svårt att mäta precis på samma ställe. Sist jag provade var jag större än första gången jag mätte fast jag gått ner 10 kg????

• Nova 68

Godmorgon tjejer tänkte titta en stund innan jag ska till jobbet håll tummarna att det blir en skötsam dag lite motion blir det ska promenera till jobbet och hem, återkommer i kväll

tack för tipsen ska börja mäta mig men eftersom alt sitter på min mage så blir det nog ett dåligt resultat ha det bra och lycka till i dag %-)

• Nova 68

hej allihoppa nu har jag jobbat klart ätit middag jag har veckohandlat och lämnat mina tjejer till sin pappa och äntligen hamnat här har längtat hela dagen.
    ser att jag har massor att läsa i kapp. Idag måste jag beröma mig själv ätit bra och promenerade på min rast istället för att slaska massor med kakor bra
    har det gått bra för er?

Marsmamma läs ditt meddelande

kram alla

• Nova 68

i morgon kommer min mättlista

• Nova 68

måste nog vara lite social mot min kära sambo kram för i kväll vi ses imorgon

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)