Inlägg från: Nova 68 |Visa alla inlägg
  • Nova 68

vikt...peppningstråd =)

ha inte ångest Sussi det är inge roligt men jag vet man får det för man ätit fel men det är inte klokt att man ska må dåligt för att man inte lyckas åh vad mycket svammel

jag är inte heller nöjd med min dag med en påse polly 2 kolor en bit choklad mm bara för jag var nervös för läk besök som ju gick bra

varför ska känslorna bestämma vad jag ska stoppa i mig

kram på er

• Nova 68

God morgon alla
    Sussi tycker det låter som en bra ideé med grönsaksoppa att äta när suget kommer.

i dag ska jag lyckas bättre än i går

ha en bra dag i dag alla tjejer

• Nova 68

vet inte vad jag ska säga om hur man lär sig leva på ett bra sätt när man matmisbrukar det sitter ju så mycket mer i maten än bara att bli mätt jag vet ju själv eller hur marsmamma: det känns som man är sjuk i huvudet som inte kan äta som alla andra. förstår dig så enormt mycket kram på dig

• Nova 68

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS

för mig blir det nya tag efter julhelgen nu ska ätas gott och njuta utan dåligt samvete kram till er alla

• Nova 68

hoppas jag blir inlägg 3000 kram på er

• Nova 68

hej gumman hoppas det varit en bra jul sussi skönt att "se" dig, kommer vara hemma hela veckan har fått ögoninfektion och är förkyld igen bra att du cyklat en STOR kram

• Nova 68

gott nytt år allesamans och i morgon börjar slanka linjen igen för min del

• Nova 68

t1 jag hänger på men har nog missat lite av vad det handlar om men jag är med ändå
    GOTTNYTTÅR

• Nova 68

nytt år och nytt "liv" jag har lovat mig själv efter kl 00 nyårs afton inget mer godis och röra på sig mer då kan jag inte heller äta för då har jag ju inte hållit det godisskålen stod kvar efter kl 00 men jag tog inget och om en stund ska jag ut och gå jag ska lyckas även om jag blir med barn så ska jag leva sunt - svammel- kram på er

ät i dag sussi om du lovar att är det något kvar i morgon så släng det kram

• Nova 68

en lång promenad på 50min + tackade nej till fikabröd berömmer mig själv nu ska ätas lunch vi hörs

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)