Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

får man hoppa in här? detta verkar iaf vara en tråd som inte dör ut som alla andra vikttrådar

• Våra Liv

tack alla

idiotblondinen tack för länken! ska läsa igenom den imrogn eller på måndag för det är i början av veckan jag ska ta itu med vikten ordentligt!

o jag behöver verkligen massa stöd tjejer (o killar?) för jag ahr sockerberoende och har världens problem med socker.
    kommer nog skriva end el om det då jag sitte ri klistret o verklgien behöver socker.

• Våra Liv

oki!
    jag gick ned 16 kilo på 3 mån förra sommaren förra året asså... har fått barn nyligen eller 5½ vecka sen. ammar inte så vikten rasar inte
    har iaf köpt dinkelpasta som är så mycket godare än fullkornspasta o ävenvanlig!¨
    ska göra eget dinkelbröd med ingen som har någe gott recept?

• Våra Liv

ThereseLaurin ser du aldrig på du är vad du äter? dinkel pasta är gjord på dinkelmjöl o är nyttigare än nyttigast hehe, sääter igång magen o gör så den arbetar som den ska! nyttigare än fullkornbspasta o fullkorns mjöl osv

• Våra Liv

hittade dinkelpasta på MAXI annars tror jag hälsoaffärer har det men det är dyrare där iaf

• Våra Liv

ja gör det iaf smakar det as gott så kommer nog föräta mig på det med haha

• Våra Liv

hahahaha jag har svårt o spara mat hemma som är gott även kakor osv, äter gärna upp allt snabbt :-8 killen tycker det är as träligt hehe

• Våra Liv

oh imorgon börjar mitt nyaliv helt, känner mig nervös...
    inte dricka så mycket kaffe, drickamer vatten, äta frukost, sluta småäta.
    sch usch usch kommer jag klara det?KLART JAG KAN! har ju gjort det förut!!!!
    men enda finns det tvivel här i mängder. men jag ser ju hur jag ser ut, vill ha smalare mage fan.
    jag SKA klara detta hör ni det! bah
    *peppar mig själv lite*

• Våra Liv

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
    nu har jag skrivkramp har skrivit av hela programmet o allt annat viktigt jag borde komma ihåg har min lilla dagbok här som ska börjas fylla i från och med imorgon

idiotblondinen hehe hmmm man frågar väl aldrig en dam om hennes vikt
    nejvars jag skämms faktiskt inte vill ändå bli av med lite skrot i bagaget hehe, är 165 o väger nu 95 kilo
    mitt mål är i framtiden 70 kg, har vätg det förut men jag vet at det kanske inte blir så, mitt mål är väl igentligen att komma i stl 38 i byxor iaf muskler väger ju 3 gånger fettets massa så vikten kan man inte helt gå på.

men jag kommer även börja med pilates o stavgångs promenader i rask takt dom älskar ja, man känner sig någo nördig meeen det är bara kul
    ska skriva upp alla mina startmått i tråden imorgon hehe

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)