vikt...peppningstråd =)
TL håler med tycker det var helt rätt gjort o anmäla henne! hade med gjort det!
TL håler med tycker det var helt rätt gjort o anmäla henne! hade med gjort det!
haha precis blir sur på dom som är anonyma o inte kan stå försina åsikter
så löjligt!
föresten va på synudnersökning idag.. kommer få glasögon har visst ett större synfel på vänster öga...
woho glasögon om en veca undegär
haha jag har 3 syskon mamma o pappa som har glasögon trodde jag var speciell som slapp *Asg* tji fick jag
emmamaria jag ahr haft perfekt syn förut men detta har växt dit istället hehe
sååå nu sitter jag här o käkar en banan o har druckit en halvliter vatten
har varit ute o gått STAVÅNG i rask takt i 50 minuter
trodde inte jag skulel kunna gå eftersom jag hade så ont i foten inatt.,. men jag masserade foten lite så gick det över
så det avr antagligen en nerv i kläm
hade tänkt o öra gårdagens programo dagens med men shit är så dödad eftersom jag inte är van att jag skakar o orkar inte alls några övningar haha.
kanske senare men det är dumt o ta ut sig för mycket innan man har vant sig mer
men stolt är jag över mig själv iaf!
blondie tack
nu ska man ta en efterlängtad sucvh hehe
TL bra jobbat själv
taccos kan vara väldigt nyttigt om man använder nötfärs och bara äter av det o grönsakerna giott det med
hehe sant =)
har belönat mig med ansiktsmasker idag
behövde det kände jag förnyelse liksom
blondie gör som jag skriv eller ring té tidningsförlaget o fråga om dom inte har en kvar du kan köpa, sä varför med, jag fick min gratis då
själv är jag jävligt sdtolt över mig jsälv.
vi var på ÖB o handlade o där finna mssa billigt godis men vi köpte inget alls. så fååår vi godis av kassörskan kinderöveraskningbox... men vet ni vad? den ska inte jag äta upp! den har vi slagit in i julklapp tills tora sonen som hans ka få på morognen på julafton.
såd et blir en stor prövning för mig att inte äta upp det hehe
o det gör jag inte eftersom det är en julklapp!
köpte solrosfrön iaf mm gott vi ska se på film ikväll hihi
kristinvitamin völkommen
shit nu har jag druckit lite alkoholfri grögg o käkat en liten blandning mellan, mandel, solrosfrön och valnötter mmmmm gottigt =)
föresten hart ni alla en o samma dag ni mäter er på? jag började ju måta mig på måndagen så ska jag vänta tills dess då med?