vikt...peppningstråd =)
TL du hugger knivar i hjärtat på mig
simpsons skt
aaaaaaaaaaaaaaaaaah dom är ju grymma
TL du hugger knivar i hjärtat på mig
simpsons skt
aaaaaaaaaaaaaaaaaah dom är ju grymma
har fått sova 2 timamr längre idag GÖTT.. men har migrän idag o as ont i a´xlarna
jag bara gnäller varje dag o varje dag är det någe nytt...
tror ysket har med o gra att jag ser dåligto får anstränga mig så får jag on ti huvudet o det ger mig spänningsvärk o så blir dte en ond cirkel..
har börjat äta mina starkare tablletter igen hoppas det hjälper så jag kan ge mig ut sen iaf...
ingen som vill ta ve iaf hälften av smärtan?
TL jag har köpt hela den nya säsongen simpsons avsnitt till killeni julklapp
fan vad dyrt nästan 600 kr
nu ska jag städa o se det som lite extra motion moahahahaha se hur länge jag orkar pga av huvudvärken, den har blivitlite bttre bra o passa på mamma ska ju komma måste vara fint hemma då
nu har min mamma varit här o vi å mat wookgryta o ris as gott..
det jobbiga var att jag fick abstinenns o avtändnign på socker vid middagen, började kallsvettas som fan o vart as skakig i kroppen o händerna
det är över det värsta nu iaf efter ha käkat mat... men usch vad jobbigt det är, har inte ätit godis el sötsaker på 2 dar ikväll så nu kommer det jobbiga börja... säkert därför man har huvudvärk oxå
nu ni tjejer!
nu har jag avriot ute o gått riktig powerwal med stavar i 50 min sprang lite med i slutet för det fanns inga lampor där i skogen så jag vart rädd o joggade ur resten av skogen hihi har inte svettats så mycket på hundra år! så har jag när jag kom hem kört lite styrkeövningar, röv, in o utsida på låren hehe fan vad jobbigt medn jävligt gött
så nu sitter jag här med vatteno en banan o är överlycklig mår som en gud!
komemr vara sååå trött inatt o ha sååån huvudvärk bara men de är det fan värt!
men hua vad hemskt det varo gå i mörkret
blondie tack
har duschat o fixat till mig lite inte smink då men ah smörjt in mig (onödiga detaljer) känner mig ofrtfarande grymt dktig o lycklig
T1 japps jag ska skriva edde t
ska skriva sen när barnen lagt sig för annars drar dom i mig o jag blir bara irriterad då
kan säga att min 2 åring var så sör när jag gjorde kissande hunden han ställde sig på alla 4 o gjorde likadant *fnissar*
*längtar tills imorgon då jag får träna igen*
T1 samma fö mig
asså shit vad huvudvärk kan få motivationen o tryta, tur jag mådde så jävla bra igår att jag fortfarande får motivation av det, för i nget kul o vakna med huvudvärk varenda dag asså
usch har fått min första mens efter graviditeten nu
bläk