Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

nu har jag avrit duktig och är RIKTIGT stolt över mig själv!
    var tilla ffären och skulle handla lite dinkelkärnior om det ahde funnits vilket det inte fanns, köpte mig 2 påsar solrosfrön en saltade som snacks o en till mer bröd för jag köpte nytt dinkelmjöl hehe. så köpte jag 2 nutrilette cappuchino
    asså INGET godis! inte ens en lite inget annat än bara nyttigheter! *stolt* sen bar det av till dagis hämtade stora sonen, hela vägen tänkte jag nej jag orkar inte gpå ut efter jag skiter i det, jonathan (bebisen) k ommer skert skrika asså massa bortförklaringar!
    men jag GICK o det tog 50 minuter o gå en runda som förra sommarren bara tog mig 30 min o gå.
    men jag tog mig runt! trots regn, tvillingvagn och sendrag i knäväcket!
    nu sitter jag här svettig o dan men ack så glad!
    kram på er nu ska jag börja laga mat snart

• Våra Liv

tack brudaR

har ätit relativt byttig mat med, kokt fisk och potatismos. nu knaprar jag i mig 1/3 av en påse saltade o rostade solrosfrön istället för en hel påse måste lära jmig detta med måttliga mängder!
    babysteps

• Våra Liv

gör nytt dinkelbröd med, köpte grovt dinkelmjöl istället! ska ju vara mer nyttig

• Våra Liv

hihi tack

Theresa1 du jag äölskar dagboken! pratade med mamma nyss o hont ycktemed det var skitbra ide o ska vidarebefodera den té min syrra som nyss fått barn med sen läste jag min dagbok för henne o hon as garvade åt hur jag skrev haha svär en hel del åt mig själv i den

• Våra Liv

haha mensen är med någe djävulen kommit på

• Våra Liv

håller med theresa1 först är dom skitgoda sen när man tuggat en bit lite så blir dom pulvriga..

själv har jag gått o varit sdugen på mina solrosfrön men jag lovade mig själv o hålla mig borta, sen har jag haft sug på pepparkakorna istället men tog en banan.
    är fortfarande sugen men nu somnar nog jonte så då ska jag med sova hehe, hoppa spå o få sova ordentligt iaf så man kan vara pigg imorgon o slippa låta sambon vara uppe längre än nödvändigt på morgonen o så jag själv kan gå med sonen till dagis

• Våra Liv

haha låter ju inte alls gott kör inte med nutrilette pulver själv köper bara fördigblandad ibland hehe
    håller med dig om det sista du skrev, jätte bra att denna tråd har startats! har faktisskt sökt länge efter en vettig tråd som inte lsutar efter en vecka

• Våra Liv

ja vart bor ni alla? orkar inte kola in i alla krypin hehe själv bor jag i linköping, nån mer? nehepp haha nu ska jag soova tror lilleman somnat nu nya tag imorgon!

• Våra Liv

godmorgon alla viktfantaster ny dag nya möjligheter!
    har jävligt ont i mina axlar idag fick ta värktabletter inatt.. funderar på o köra morgondagens styrkeövningar idag oc imorgon för dagens funkar inte...
    ska nog ut o gå med så fort jag lämnat lukas på dagis vid 9..
    duktig är jag med, drack bara 1 kopp kaffe innan frukost o har tvingat i mig 2 skivo dinkelbröd och en tallrik gröt...
    hoppas ni har sovit gott för det har inte jag A*g* huvudvärk hela atten..
    dricka massavatten måste jag göra idag då

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)