Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

alin1976 hann har mer eller mindre kolik lillen så det kan t flera månader innan det är borta helt men sambon kommer hjälpa mig nu i 4 dagar då han inte jobbar så jag kommer igång ordentligt

zmoothie ja det är sant o jag älskar morötter men kan inte äta dom nu har svårt för hårda saker över huvudtaget.. håller på med rotfyllning på båda sidor i munnen *

• Våra Liv

zmoothie den ena började jag med i början av året den abndra för 2 månader sen, kunde inte göra klart dom pga av grav, kunde ijte ligga på rygg. ska fortsätta med dopm i jan, en fyllning tar normalt 4-5 omgångar o kostar 3000 så ska asså ut med 6000 blir skitfattig ju

idiotblondinen jo det är så men har vasrit ed o haft det tip gånger värre o det som inte dödar en stärker än o vem får inte kämpa i livet

• Våra Liv

motivationen är totalt död idag
    har huvudvärk o axeln värker som fan *tycker synd om mig själv* ska till IKEA idag så ingen promana idag inte, blir o gå massa där i alla jäkla trängsel usch

• Våra Liv

malin vi fick riktig kolikmedicin utskriven men nu har vi slutat helt med mediciner och kör på nutramigen för vi tror inte det är kolik längre utan att han är allergiskmot någe i maten så vi ska på pricktest...
    men han skriker fortfarande ,mycket så vi vet inte.. jobbigt är det iaf... nu när killen är hemma så kommer jag gå promenader utan vagn med musik och med stavar! det ser jag fram emot men det blri imorgon det

• Våra Liv

min sambo är så go, peppade mig som bara den men jag känner inte massa motivation iaf men han s aatt när han går upp sen s sk ajag gå o hämta stora sonen så passar hanliten så kan jag gå lite idag iaf,d et tar 15 min o gå dit så kan iaf gå snabbt it o hem så jag rör mig lite se lovade han o peppa mig hela helgen, o jag ska ut o gå med stavar varje dag som han är hemma
    är lite gladare nu iaf hihi

• Våra Liv

aa han har inget val minilska går ju ut över honom sen när allt går fel o jag blir mer deppig för jag inte gett mig ut

• Våra Liv

idiootblondinen det är inte jag som är morgonpigg det är mina söner

• Våra Liv

vad ni skriver tjejer!

idiotblondinen, det med dagis osv, jag vet hur du känner dig,d et äras jobbigt o behöva lämna sina barn där. jag sökte från det att sonen var 1 år men fick ingen fröens i agusti i år, han fyllde 2 år nu i nov... innan han började på dagis var han såååå jobbig, vi försökte med allt, vi var ute myckt, han hade massa kompisar o leka med osv, han fick aldrig som han ville för han bestämmer inte hemma, vi var bestämda osv... nu är han en helt annan pojke, han förstår ett nej, och tar ett nej, han har utvecklats oerhört mycket på dagis bara en dag från en annan o han lär sig massa nya saker, hjälper till hemma, plockar ur sdiskmaskinen med översyn städar sitt eget rum o vi behöver itne ens säga till, ja mängder av saker

marsmamma tycker det var jävligt orättvist!

sen jag var med vääääldigt blyg, är det fortfarande, men jag har tuffar till mig, jag vart monbbad i skolan 1-9:an. as jobbigt. men jag är stark idag
    vet inte varör jag har blivit så tuff vissb lir ju bara blygare menj ag gav mig fan på att inte låta nån trampa på mig mer så jag är inte alls lika blyg längre helelr, bara när det gäller killar men inte nu för jag aghr ju en haha *yrar lite*

• Våra Liv

TL haha lkåter som en brud jag har bråkat med på lunar som fan, vart bodde du? o vart bor hon? kanske äör samma för det låter precis som hon
    det roliga var att den jag bråkat med skafafde fl men är borta igen men under tiden hon var hör skulel hon helt plötsligt skaffa barn med, tror itne hon har gjort det nu *hoppas* för hon är verklgien psyko.. hon hotade våra (några kompisar till mig) barn och hon skulle anmäla oss till soc o grejjer.. psyko

• Våra Liv

TL vad heter du på lunar? jag heter theangelmom

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)