Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

TL linköping hehe har svarat på ditt mail haha inte samma sorgligt att det finns 2 av dom

• Våra Liv

idiotblondinen min son har en väldigt stark vilja så han har alltid testat sina gränser hehe. det blir nog så när både hans pappa o mamma har extremt starka egna viljor haha
    tror inte dagis skulle göra honom sämre! om din son är nöjd med livet så fortsätter det nog i den vägen, skulle han bli missnöjd så komemr det nog ske vilket falls om helst
    hur gammal är han?
    alla barn trotsar iaf nån gång så var beredd på det hoppas bara på att du får det enkelt då haha
    annars tror jag att dagmamma kanske är bättre, tycker att dagisbarn är brn som är stökiga o dagmammebarn är dom lugna asså hur dom är innan man skaffar dagis el dagmamma.
    min son var ju en liten terrorist han skulle inte platsa hos en dagmamma, dagisd ÄSLAKR han! han springer dit på morgonen o vill inte hem när man hämtar honom

• Våra Liv

idiotblondinen ingen fara jag bollar gärna det jobbiga med dig kikade in oi såg att din son inte är såå gammal än, tror den vanligaste åldern för trosten när den kommer är 2 år, den kallas 2 års trotsen men min son fick det tidighare, fan ta dessa starka viljor *fnissar*
    min son började trotsa ordentligt vid nu ska vi se i början av sommaren så han var runt 18 månader ungefär innan var han en riktig liten buse haha inget lugn unge alls men inte elak heller iof löd gjorde han med o sov i sin egen säng hela natten 12 timmar i sträck, gör underbart! men nu haha, sover halva natten i sin säng kommer sendan till oss, försöker göra allt han inte får o uppreparar det många gånger haha

• Våra Liv

idiotblondinen ja du det är lika bra hehe

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj f*n jag har SÅ ont i mina fötter TRÖG som man är så tar man sina höga stövlar när man går till IKEA som jag inte vant mig vid riktigt än.. ajsingbajsin har massa ont i mina stackars fossingar

• Våra Liv

emmamaria köpte ett par earbags, en halsduk, en ny mössa till minsta sonen o tossar till, en mösshalsduk té stora sonen o sambon beställe julklappar till sina 2 bröder för det han skulle ha fanns såklart inte hehe

• Våra Liv

oj just det skämms massa, har vräkt i mig pepparkakor idag emd men nu ska jag verkligen tatag i detta! sambon har lova o hjälpa mig nu. han ska hålla koll på mig i helgen och vi ska aldrig köpa hem godsaker inte förens jag är udner kontroll iaf, har en tuff tid framförmig nu men jag måste!!!! verklign jag måste... fan jag klarade sluta röka för 1 år sen! ska fan klara detta med även omd etta verklgien är svårare mat finns ju alltid hemma!

• Våra Liv

jag är livrädd
    igår efter h gått i dom där jävla pjuxen så kände jag inatt när jag vaknade hur jävla ont jag har i fötterna.. kan inte gå normalt o det gör as ont..

kommer gråta om jag inte kan träna idag... ska testa att snöra skora relativt hpårt o se om det går iaf...
    annars vettefan *snyftar*

• Våra Liv

www.tv3.se/index.php&task=blogcategory&id=122&Itemid=496
    här har ni länk till du är vad du äter, massa nyttiga recept o grejjer har inte kollat där själv än hehe ska precis göra det men såg att dom hade recept så ni får länken med tror till och med att dom kanske har träniongstips? *hoppas*

• Våra Liv

Att äta frukost varje dag minskar risken för övervikt och första stadiet för diabetes typ 2 med 30-40 procent.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)