Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

så har an varit ute o gått o gjort samma övningar hemma som jag gjorde igår. är hel död nu, idag var det svårare o gå, hade träningsvärk i höfter, lår och ryggen hehe sasskönt o ha de me det gjorde det jobbigare o gå

• Våra Liv

Malin tack måste träna för o komma i kontroll med mina ätstörningar o soickersuget

• Våra Liv

blondie fan vad bra gjort

• Våra Liv

j*vla mens som får en o bli så j*vla godissugen o arg o sur o tråkig

• Våra Liv

jagär med det utan mensen men med mensen är jag tio gånger värre o det blir ju inte bättre att jag har sockeravtändning o absolut inte ska öäta socker just nu

• Våra Liv

tjoho!
    jag kan skryta lite då, jag har varit näre gråten hela dagen fly förbannad o skällt o gromat för jag har inte haft någon som helst stubin, sockeravtändning as sugen på godis..
    jag lagadelunch 3 korvar en klick potatismos och massa grönsaker någe jag inte ätit på evigheter o när jag ätit lubnch förut har jag ätit mängder korv o värsta lasset potatimos med massa smör i.
    sen har vi varit hos pappa o jag har lugnat ed mig nu hehe, där drack vi kaffe och jag sa åt johan o hålla koll på mig så jag inte åt några pepparkakor, så sa han att 2 men inte mer får jag äta.
    så jag åt 2 iof borde jag inte ätit några men det luktar sååå gott! men jag åt inte fler iaf, plus att kinderchokladen står fortfarande orörd i kylen, har ju inte slagit in den än, så funderar på o ha den där för jag verkligen ska se om jag kan hålla mig borta plus att sonen har en chokladkalender som jag inte ens rört vid! sambon får ge honom av den hehe.
    så jag känner mig duktig o tänk jag har mens med det gör suget efter allt möjligt extra stort

• Våra Liv

ja hua det är myclet fett i dom

hur mycket points är en lussekatt?

• Våra Liv

oh imorgon ska jag mäta mig igen hoppas iaf på nååån förändring kanske 0.5 cm nånstanns

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)