vikt...peppningstråd =)
...tomt här...
...tomt här...
Är så nyfiken på hur alla ser ut...
Men det är ju inte så spännande att lägga upp bilder här så alla kan se
Men du är ju inte tjock... men jag har sett/läst att du också har allt på magen...
Idiotblondinen: Jättebra... jag kan göra så ibland men oftast tänker jag, vafan denna *vaddetnuär* spelar ju ingen roll... Bara det att jag kan göra det ett par gånger om dagen så att det visste spelar STOR roll... Tyvärr... Fast till mitt försvar kan jag ju säga att jag numer gör så typ 1 gång i veckan, och då spelar det faktiskt ingen roll (jag tror inte att jag är SÅ sockerberoende, bara en jädra gottegris)
Idiotblondinen: Neutralisera är nog ganska vanligt...
Gör inte alla så?
Idiotblondinen: 83-161
ThereseLaurin:77,5-155
Bonadea78:69-168
Nova:87-162
Malin1976:82-170
Theresa: (typ) 73 - 165 Jag har ingen våg för jag är en vågmissbrukare
Jag mäter mig till varje fredag istället.
Marsmamma: Ansikts behandling är PRECIS den typen av belöning jag pratade om förut... Bra ide!
Jag och Blondinen har msn:at om träningen och vi kom fram till att vi eller jag (vet inte hur det blev *skitsamma* iaf ska det läggas upp övningar som vi (alla) testar på (om man vill) så ska vi göra tre träningsgrupper... Lätt-Mellan-Svår Så är det bara att bara att sätta igång. Men vi fixar mer i morgon. Detta blir värsta projektet *KUL* Och om ni inte tränas sen efter att så mycket jobb lagts ner blir jag jätte arg
Näerå... men det vore förstås kul om träningen går hem i stugorna.
Nu är jag här... peppra mig med övningar så ska jag försöka fixa ihop ngt till kvällen alt. imorgon. Av någon anledning tar Max ingensom helst hänsyn till att mamma måste fixa detta
emmamaria: Jag tänkte att grodhoppet och "ligga på rygg, upp med benen" (som du också pratade om) hör till svåra programmet. Vad tror du om det?
Var tycker ni andra att grodhoppen passar in? *lägger det där ni vill*
*sitter i ett hav av träningstips*
Hur viga är vi? Jag når INTE tårna om jag böjer mig, hur är det med er andra? Fälla ihop sig övningar är inget sör mig men jag tar gärna med sådana om ni vill!!!