vikt...peppningstråd =)
fast skulle jag ju skriva... inte fart
fast skulle jag ju skriva... inte fart
Tack o bock
Jag ska halka iväg ut nu, för att gå o fika
Ska passa mig för brödet bara...
Marsmamma: Jag är svag för Smörgåstårta... serveras det så kan jag inte säga nej... inte ens under hot
Annars älskar jag mackor... lösgodis... mörk choklad. mmmm *drömmer mig bort* Delicatobollar... ohhh...
Men inte nu längre... nu äter jag nyttigt och äääääälskar det! *lögn* Näe men det går väl bra, fast jag saknar kvällsfikat så mycket att jag vill grina! Det är ju så mysigt att krypa upp i soffan o äta gott efter Max somnat. Det är min tid på dygnet och av någon löjlig anledning tror min hjärna att jag inte kan ha trevligt utan att äta. Varför är det så?
Malin: Jag har varit utbränd, vill du "prata" så "lyssnar" jag.
Idiotblondinen! Starkt jobbat, tror du jag gick idag? Näe jag åkte buss. Det är fan så jag skäms... Som straff var mitt ex på bussen (som jag gjorde dumma saker med) så jag fick massa flashbacks... Hade jag promenerat hade jag sluppit det
Somliga straffar gud direkt
TL: Men då. Det är väl inte lördag idag?
TL: *Heja Heja* Riktigt bra att du inte åt chips o ännu mer heja och hurrarop eftersom det är din svaga punkt eller? Visst skrev du tidigare att du hade svårt att motstå chips?
Cyklat en mil *inte illa!*
idiotblondinen: Muskler väger mer än fett så du kan mycket väl ha gått ner i "fettvikt" fast det inte syns på vågen
nova: Säg inte att du är äcklig
Du är duktig... Man gör så mycket man vill och orkar, igår och idag blev det som det blev... Imorgon kanske det blir på ett helt annat sätt.
Du har ju knappast misslyckats eller hur?
Kram på er tjejer!
Morrn!
TL: Jo tack, det gick bra igår. Macka o kaffe till frukost, kyckling, fullkornspasta och wokade grönsaker till lunch och sen restkyckling och coucoussallad till kvällsmat. Bara kaffe när vi var och fikade. Fast jag "råkade" äta en halv "palle kuling" chokladbit (såndär lien) Fast det skiter jag i för den kan inte gjort så mycket skada. Jag är verkligen skitdålig på att motionera, det är ju trist... Men en sak i taget. Maten funkar ju bra nu och det känns naturligt att inte frossa så snart kan jag kanske sätta igång och få in rutin på motionen.
TL: 1Och frukosten smakade bra?
TL: såndär bar då?
TL: Om du promenerar och handlar barsen behöver du aldrig mer motionera
Näe... va synd då, för de är rättså goda faktiskt.
Emmamaria Välkommen!
Marsmamma: Blä va träligt... Jag hatar dagar när man licksom sackar efter i schemat eller vad man ska säga så allt bara blir träligt. Det är ju iaf jättebra att du hållt dig ifrån gottet.
Nova68: Ibland kan man faktiskt skita i allt och det är ok. Idag efter ett neg gravtest så tycker iaf jag att det kan räknas som ett sådant tillfälle. Man kan inte vara på topp jämt. Jag vet iof många som gjort ett par tester innan det faktiskt visat positivt. Trist att du tappat motivationen
Häng kvar här med oss så kanske den kommer tillbaka... Men om du lämnar oss kommer vi och släpar tillbaka dig i örat
Jag tappar jämt motivationen... men den brukar komma tillbaka om man inte skiter i allt utan försoker att hålla någon slags jämn nivå. Jag känner att om jag skiter i allt så blir jag bara deppig. Skönt att promenixen hjälpte
Thussen HEJA HEJA, va bra!
TL (igen) Vi funderar o funderar på hur mycket vi ka pynta... Max är ju överallt och skulle gladelign klättra i granen så vi får se... Men det är ju så mysigt att pynta o så. Sen står det till påsken
God morgon!
Igår var jag hos mina föräldrar, passade då på att hämta ett riktigt "mäta kroppen måttband" från VV. Det blir ju lite lättare än att stå och krångla med ett pappersmåttband från IKEA
Jag ska o luncha med en kompis idag, vet inte vad det blir för smaskigt.