vikt...peppningstråd =)
idiotB:Fast det är nog ingen fara nu, jag tror att det är mest om det är typ polarkyla... Förresten var bor du och hur långt är det till affären?
Funkar olja? Det visste inte jag...
idiotB:Fast det är nog ingen fara nu, jag tror att det är mest om det är typ polarkyla... Förresten var bor du och hur långt är det till affären?
Funkar olja? Det visste inte jag...
Idiotb: Det är nog lungt... Det är ju faktiskt väldigt logiskt med babyoljan, jag har inte tänkt på det
Va kul att det går så bra med din vikt/mått minskning!!!
Haha jag är så bebis skadad så jag tänkte inte ens på att det finns annan olja! *inne i mammabubblan*
Idiotblondinen: Jo med maten går det faktiskt bra, tog ett "återfall" i lördags för då var vi på 25 årskalas. MEN jag hade planerat det så jag år supermagert hela dagen så jag tror inte att skadan är så stor.
Jag pressade på mig mina 1:a målvikts jeans (har ett par som ska på efter) och de gick inte igen nu... inte ens i närheten, men jag ska test dem 1 gång i veckan + mätning då förstås... Men motionen dår det jävligt illa
Jag kommer inte ut så mycket som jag vill... Men jag gör lite övningar hemma. Att gå ut och gunga räknas ju knappast som ngt hard core träningspass. Men jag skulle lätt komma iväg om jag inte var så jäkla virrig så allt tog 100 ggr längre tid än vad det borde göra
Malin: Jag var med i VV fick jag lära mig att en kanelbulle motsvarar 2 points så en bulle är faktiskt inte hela världen...
En annan grej tjejer!
Om man bara MÅSTE ha lösgodis så ska man ta massor av skumgodisar... i VV kan man äta 5 st för 1/2 pouint. Man hinner inte äta så många points innan man mår illa
skumgodisar lägger sig ju som en klump i magen...
Godmorgon!
Allt väl?
Nova68: Förlåt att jag skrattade åt dig, det lät jättekul att du kallade dig för skåpsupare... Det finns tyvärr få saker som är underbarare än ett skönt bad, en bra tidning och godis... Fast jag begränsar det till helgen och då är det ännnu underbarare. Det har blivit en belöning för en veckas slit! Fast i helgen kunde jag inte hålla mig borta från Knark(godiset)påsen och åt det på fredagen så jag hade inget på lördagen
Känner du att du att du MÅSTE ha godiset eller var du bara sugen? Det är ju svårt men det kanske finns något su kan byta ut godiset mot alt. byt godis... VV/Dietorelle godis är ju jättegott. Eller ät skumgodis... Näe just det det var ju no candy löfte hemma hos er. *Svårt*
Jag tvingade sambon att tvinga ut mig varje dag på en promenad om jag inte redan varit ute och gått. Det gör han så gärna...
Vi ses under dagen! Ha det så bra och fortsätt kämpa, vi är så duktiga... även om undertecknad skulle kunna röra på fläsket lite mer
Theresa
idiotblondinen: UT O GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, idag ska jag ut så jag kan visa lite resultat på mina mått.
TJOHO!
Dags för skryt
Jag kunde inte låta bli att mäta mig...
ThereseL Detta ska INTE regestreras... jag skulle bara kolla.
Arm -0.5
Bröst -1
Midja -2
Mage -2
Höft -4
Rumpa +4 !?!? måste ha mätt fel eller på olika ställen
Lår -1.5
Roligt roligt
Fredagar va?
Japp, fart mot allt det lösa hjälper bara motion och detär jag suveränt dålig på! Fast nu blev jag as peppad så nu ska jag bylsa på sonen och ut o gå! Snart iaf...