Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Jaha, nu fick jag inte samma resultat iaf när jag mätte. Skit samma, jag har ju ett riktigt band och vet PRECIS var jag ska mäta. Börjar VV idag, om någon vill hänga på så säg till... Jag har rotat fram mina gamla grejjer och snott pappas alla saker så nu har jag en arsenal av VV prylar. Dock ingen våg Jag ska köra hemma själv eller jag är ju inte själv jag har ju er men alltså jag ska inte iväg till VV å väga mig. Eftersom jag helt saknar förmågan att framförhålla så kom jag ju inte iväg till stan för VV möte.

Enl. min dietist (kompisen) var det osäkert om jag åt tillräkligt... Om man äter för lite så rasar man i vikt men sen ställer kroppen in sig på svält och förbränningen minskar så det är ju en förlust i längden...

Frullen blev iaf bara 3.5 poins och det tycker ju jag är bra. Får äta 20 om dagen.

• Theresa1

Thussen: Ja visst är det skönt att vara hos ngn annan!!! Jag har sagt att jag ska göra julgodis, men det tycker ju jag är att komma billigt undan, det kan jag ju fixa när tid finns, måste ju inte göras exakta dagar innan jul (eller FASA på julafton)

• Theresa1

Idiotblondinen: Man går efter vikten.
    mindre än 70.........18
    70-80....................20
    80-90....................22
    90-100..................24
    över 100...............26

Jag vet att de gjort om systemet för hur man räknar lite nu. De har massa plus och minus för olika saker som jag inte har någon koll på, grund antalet du får äta är iaf detta. Jag kör så som jag gjorde sist jag var med för det funkade. Då sparade jag lite points varje dag och festade till det på helgen. plus att jag fick äta massa extra för jag tränade så mycket.

• Theresa1

Emmamaria: Jo han kryper i en väldig fart... plus att han går efter möbler och klättrar på saker (väldans tidig fär sin ålder) att hålla ordning hemma är ett evighetsprojekt... Medans jag plockar på ett ställe river han runt på ett annat, smular sönder tidningar äter å sladdar river ut allt i garderoben, tuggar på alla skor osv...

• Theresa1

Hej tjejer... Hörrni förlåt mitt okunnande men vad är eg. en cysta? Min brorsa har fått en under hakan.

• Theresa1

Hej alla igen...
    Sådär nu har jag lite mer fokus...

Nova 68: "Thats the spirit!" Bra att du känner nu jävar! Måste du gå ner i vikt innan du kan få hormoner eller? Var går viktgränsen isf?

TL: Det är lungt, du skrämdes inte så mycket...

Marsmamma: Jag har fått superbra pilatesövningar som jag tänkte köra men då ingår den där sabla bollen Kan man inte köra utan den på ngt vis? Vad du är duktig som håller dig, det tror inte jag många fixar... har man det goda framför sig så slinker det nog in en hel del.

Jag blev så besviken idag när jag år lunch, eller rättare sagt när jag kom hem... Jag åt en sallad m. vinegrettdressing. Det tycker man ju är supernyttigt! Jag räknade efter vad pointsen skulle bli och fick nästan astma! Jag gjorde bort mig och åt baguett bitar till och då drar det iväg massor! Så idag gick jag över min gräns. ;-( Det blir till att snåla med dom imorrn istället.

• Theresa1

Usch jag har tappat fokus känner jag iaf när jag tänker efter... Min älskade lillebolla som är så snygg (Ser ut som en svensk Darin) har fått komplex... Först så växer bröstbenet år fel håll Det syns bara när han har bar överkropp plus den här cystan under hakan.. Det ska de ju iof ta bort snart men han är iaf ledsen tror jag.

BLÄ!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)