Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

TL: Nej inte alls. Jag ska äta 20 och åt 23,5 Så det är inte alls någon fara. Jag hade kunnat hållt mig inom gränsen om jag skippat såsen till laxen men det hade blivit så torrt... Man har ju rätt att spara 4 points/dag så om jag äter lite mindre någon dag är det ju fixat

Marsmamma: Förmodligen Man kan lika gärna ha fötterna på en stol som på bollen antar jag.

• Theresa1

TL, nej gud nej... Det var ett medvetet val. Jag fick bara en chock när min "nyttiga" lunch var en kaloribomb! Tänk vad man kan missta sig! Om jag power walkar i 30 min har jag "tjänat in" 4 points så då behöver jag inte ens bry mig om att jag "övertrasserade"

• Theresa1

Godmorgon.
    Grattis alla Ni har varit såååå duktiga i veckan och det visar ju resultat! Kul kul.

Marsmamma: Du kan mycket väl minskat 6 cm... har du satsat på träning nu men inte förut så kan musklerna ha stabbat upp sog så du håller in bättre. Ett jättegrattis säger jag bara!

Malin: Cm har ju minskat kolla bara på det positiva!!!

TL: Jag har glömt vad du vägde förra veckan... Grattis till minskningen. Äckelnutrilett funkar rätt bra va?

Och nu moi:

Arm:30 (-2)
    Knä: 40 (hade inget mått tidigare)
    Höfter: 104 cm (+/- 0)
    Lår: 66 (-2,5)
    Stjärt:107 (-1)
    Bröst:93 (-5)
    Midja: 86 (-4)
    mage (navel)97 (-3)

Jag kom på att det jag kallar höft är inte höften utan "ridbyxlåren" men struntsamma, jag vill bara klargöra det... Jag fortsätter kalla det för det så jag vet vad jag menar

• Theresa1

Marsmamma: Nej det tror jag inte...

Hur känner alla infor helgen nu då? Det ingår ju ofta ett PAR kalorier i helgmyset.

• Theresa1

Thussen: Mens = massa vätska. Du väger nog mindre än va vågen säger...

• Theresa1

Sådär ja... Jag håller på med mitt vanliga jongleringsnummer här hemma... *plocka ner max från fotpallen*städa*hänga på FL*julpynta*plocka ur mijloner saker ur max mun*plocka i diskmaskinen*plocka ner max från damsugaren*laga mat*ta bort max från eluttaget* osv osv... Att vara mamma MÅSTE bränna 1000 kalorier extra per dag, MINST!

Jag åt lax till lunch och ska äta kycklint till kvällsmat... ska bara räkna ut pointsen först. Köpte hem lussebulle *hoppas hoppas* pointsen räcker.

• Theresa1

Marsmamma: De är ju så hjälpsamma Max har nog tuggat på ALLA ljusen jag satt upp idag. Jag köpte en jätte fin flecce tomte till honom för jag tänkte att han skulle roa sig med den medan jag pyntade. LURAD, visserligen gillade han tomten men han hade den i ena handen och rev lägenheten med den andra...
    Hoppas pyntet och städet blev gjort... Vi har det iaf SUPER fint (och varmt) med alla lyktor och ljus.

Pointsen räkte förstås inte men det skiter jag i, jag ska ha en lussebule iaf. Jag har till på torstag att tjäna in de pointsen och det vet jag att jag kan!

Nattinatti tjejer

• Theresa1

Hej, här har det inte gått så bra heller Vi var i sthlm på bilmässa idag och då äter man ju det som serveras så idag blev det dåligt. Fast jag hade inte behövt äta kitkat, bulle o lite godis... Fy o blä... Men det är bara att promenera... Sambon har march såjag kan ju gå o titta på den...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)