• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Och strax kommer min svägerska och så går vi en promenad till Jysk... En promenad som tar ca ½ timme... Bästa att ta till vara på motivationen och röra på sig när man känner för det..*ler* Sen blir det kalas på em, där skulle det severas mat istället för massa fika bröd... Bra va?*ler* Och maten skulle tydligen vara av nyckelhålsmärkt variant, passar mig perfekt...

• Sus69

Precis så känns det.. Men sen är jag ju en sån människa så i morgon kan ju allt kännas som skit.. Fast jag kämpar med att lära mig leva i nuet och njuta av det jag har, istället för att sukta efter det som man tycker är bättre... ohhh nu låter ju jag oxå som en predikant! Men det är en av sakerna som jag håller på att förändra i mitt liv..

• Sus69

God morgon emmamaria!
    Klart vi är duktiga blondinen!

• Sus69

Halloj alla nya och gamla viktpeppare!
    Kalaset gick bra åt inga godsaker, men det slank ner några cider och några turkisk pepparshot..*mumma* Men jag är ändå nöjd och stolt över mig själv..*ler*
    Gjorde ju Pilates och gick på ca 45min snabb promenad.. Så gårdagen gick nog bra..
    I kväll är det avslutning på vattengympan.. inge kul alls.. Vill ju att det ska hålla på jämt..

Kram Sussi

• Sus69

Hallå..
    Jag gjorde min virituella docka.. Fick inte till själva utseendet men jag tror att jag ser ut så.. Jag sparade mina bilder så jag lägger ut dom i mitt galleri senare..

• Sus69

Tja alla!
    Just hemkommen från Västerås, skulle handla julklappar va det tänkt, hittade jag några?!? Nähä, inte en enda..eller nu ljuger jag, köpte färgpennor på biltema..
    Började dagen med naturdiet(choklad, helt ok tycker jag, för det vad väl nån som undrade.. ) har sedan skött mig, fram till vi kom hem, då vi gick och käkade kebab, och usch och fy på mig jag beställde med strips till.. men jag vann en seger över mig själv när jag lämnade ca hälften av dom.. Ikväll blir det pilates + måndagens övningar.. Glömde berätta jag köpte en fin anteckningsbok, så nu Theresa1 ska här följa dina råd!!!!! Ska börja skriva i den senare.. Men nte just nu för jag har en liten tjej i famnen som pockar på min uppmärksamhet!

Tjingeling så länge..

Sussi

• Sus69

God morgon!
    Theresa: Sjuk?!? Låter inge kul.. Vad är det för fel? Kram..

Jag bara skjuter upp allt..*suck* Skulle ju börja skriva i min fina motivationsbok igår, blev inte av så nu på fm SKA den fyllas i..

Ska göra Pilates nu på morgonen och sen blir det nog en promenad till ungarnas skola om vädret tillåter.. Jag byter ut frukost och lunch mot naturdiet nu och det går bättre än väntat.. Får se om det ger nåt resultat..
    Hörs senare..
    Kram Sussi

• Sus69

Det räcker väl, eller? Det kan var skitjobbigt det..

• Sus69

Se, vad positivt! Nu ska jag fläska mig lite framför tv:n, TUR att ingen kan se mig när jag likt en flodhäst gör pilatesövningar.. Sen är det motivationsboken som gäller!!!
    Hörs senare!

• Sus69

God morgon blondinen! Tack för kaffet det var gott..
    Pilatesen avklarad.. Och Theresa, dröjer LÄNGE innan man blir smidig..
    Nu har jag lagt ut mina cyber bilder av mig( hmmm visste inte vad jag skulle kalla dom ).. utseendet stämmer inte alls, men det är mina mått! Kika gärna in om ni vill..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)