• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Vet inte! Kanske la in fel mått.. Jag tycker nog att jag ser tjockare ut i verkligheten, men jag kan ju använda bilden som motivation! Fast jag tror att måtten stämmer, fast säker kan man ju aldrig vara!

• Sus69

Men lägg ut era bilder,jag är ju mycket tyngre än er, så ni borde vara mindre! Gjorde jag nått fel trots allt!?!? Jag frågade min sambo om han tyckte jag såg ut så där, stämmer ganska bra sa han! Var han kanske bara snäll..

• Sus69

Jag ska prova och göra en ny modell får vi se om jag gjort rätt..strax tillbaks..

• Sus69

Min modell stämde! Kanske inte stämmer riktigt med verkligheten..men ändå en kul grej!
    Har kikat på er andra oxå, ingen fara med er heller! TL du har gjort bra framsteg! Vi kanske kan göra om vår modell om ett tag, för att se skillnaden, vad tycker ni?

• Sus69

God morgon.. Gud vad mycket ni skriver som man måste läsa igen...
    TL: du skrev att du var såååå bra att du startade denna tråd, håller med, Det ska du ha all heder för! Man blir så inspirerad av er alla!!!

Ni skrev vart ni bodde, jag bor i Eskilstuna, bara ett stenkast från dig Theresa1..

Var igår och handlade lite julklappar, hittade dansmattan till tjejerna, som jag har letat efter den! Så nu ni tjejer ska här dansas oxå.. (måste erkänna lite att jag köpte den lite för min skull oxå )

Morgonens Pilates är avklarad, så nu är det bara städningen som väntar! men den kan vänta ett tag till.. blir nog även bullbak idag, så jag behöver bra tips så jag undviker att stoppa bulldeg i munnen.. tycker det är godare än själva bullen!:-0

Sen blir det nog en promenad till stan, ska ev handla lite kläder till mig och sambon, han ska på julbord på fredag och jag nästa torsdag, så det vore ju trevligt att ha nåt att sätta på sig!

Nää ni nu ska Isa sova en stund och jag ska städa!( Får se hur länge jag kan hålla mig från denna kanontråd kikar nog in emellan städmomenten..)

Kram Sussi

• Sus69

TL: Ja till PS2 är den.. Var jätte svårt att hitta, hade nog en smula tur, mattan hade tydligen vart slut sen i okt men dom hade fått hem några igår, så jag slog till direkt!

Håller med dig Theresa1 att alla är så gulliga här, faktum är att denna gång känns det verkligen som att man kommer att lyckas! Och detta beror nog mycket på er här! Det kanske inte kommer gå så fort men det är ju inte meningen heller, eller hur?!?! Kilona har jag ju käkat på mig under ca 20 års tid, så då får det ta lite tid att bli av med dom..

• Sus69

Theresa1: Förstår precis! Drygt med såna som aldrig erkänner när dom fuskar! Livet skulle ju bli fruktansvärt tråkigt om man inte fick några godsaker ibland..

• Sus69

God morgon..*mutter*
    Idag känner jag mig arg, ledsen och allmänt frustrerad..
    Fick igår reda på min löneförhöjning, fick 600:-/mån, inte dåligt... MEN min jobbarkompis (vi är två där jag jobbar) Fick 1400:-/mån!!!!!! Så hon(när jag nu börjar jobba!) kommer att tjäna 600:- mer än mig i månaden, trots att jag har en högre befattning än hon, hör kanske inte hit eftersom vi gör samma jobb och tar lika mycket ansvar.. Så missförstå mig inte nu, jag unnar verkligen henne pengarna, men anser att jag är värd samma! Och inte nog med det, idag när jag ringer FK för att ändra inkomst, så får jag INTE retoraktivt från 1/4 som dom som jobbar, utan jag får först från den dagen avtalet är påskrivet! Fan här blir man straffad för att man skaffar barn, och det komiska i det hela är att jag jobbar på en förskola, som alltså gynnas av att fler barn föds! Så i dag känns det som att jag skiter i ALLT!*suck* Blir så himla trött på mig själv oxå som ältar sånt här!!!!
    Tack för att ni orkade läsa!
    Sussi

• Sus69

Blondinen: Jag hade oxå panik när jag skulle lämna bort min första tjej på dagis, det hör nog till! Men jag lovar att när den dagen kommer att det är dags att lämna honom, kommer det gå bra! Jag tyckte t om att det var skönt till slut och komma ifrån lite och få lite vuxen kontakt, Hoppas du förstår hur jag menar...

Kram Sussi

• Sus69

Tack blondinen. Tänkte först skita i pilatesen idag, men innan du skrev att jag skulle rikta min ilska mot nåt annat så hade jag stoppat i pilates skivan i Dvdn... Så nu blir det av.. Ilskan ska väck!!! *ler stolt*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)