• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Halloj!
    Ja jag var skapligt duktig i går men idag har det gått åt skogen alldeles.. Det känns t om motigt att gå på vattengympan.. men jag ska släpa mig iväg!
    Får ta nya tag i morgon!

Blondinen: Ta nya tag du med i morgon.. Vad jag vet så, är det väl vanligt med återfall när man är beroende av nåt. Så nya tag i morgon!

Hmmm ska packa väskan till gympan nu, får se om jag kikar in senare, annars får ni alla ha en trevlig kväll!!!

kramar Sussi

• Sus69

Åter från vattengympan, känner mig lite piggare.. fast ändå inte på topp!
    Men tack iaf för stöttningen...
    Nova: Så sant det du säger, man straffar sig ännu mer genom att avskärma sig från omgivningen och vräka i sig av saker i smyg!!!!!!! Så ingen annan ser...

Men alla ni andra, morgondagen blir bättre!

• Sus69

Blondinen: Ta en riktig lång promenad i morgon, gå dig riktigt varm.. Förresten det ska nog jag oxå göra!!!

TL: Kikhosta... usch och fy!!!

• Sus69

Förresten, har jag läst lite ur DrPhil´s bok... Första nyckel är ju just att hitta ett nytt tankesätt! Ska se om jag hinner läsa lite mer i kväll!

• Sus69

Skrattade gott med er....
    Jag är med och röstar för nåt slags program!

Sov sött!
    Kram Sussi

• Sus69

Halloj tjejer!

Familjeliv funkade inte när jag har behövt det som bäst! Skulle verkligen behövt eran peppning.. Har gått helt åt pipsvängen ett par dagar.. fast nu ska jag ta mig i kragen och göra Pilates idag!

Hjälp mig!!! Vad ska jag göra för att fixa detta!!!!!! Vill ju ner i vikt men ändå så moffar jag i mig precis ALLT jag kan komma över! Man måste vara sjuk i huvudet, jag kanske behöver proffs hjälp?!?!

Tur att ni finns iaf, som kanske har lite förståelse för hur man känner sig..

Hopplösa kramar Sussi

• Sus69

TACK Blondinen för dom orden! Visst låter det lite religöst över dina ord men... jag vet vad du menar! Du har säkert berättat hur du tog dig ur ditt beroende, men vill du delge mig igen?!? För det du säger är helt klart SANT alltihop!
    Men nu ska jag göra lite Pilates återkommer..

• Sus69

Blondinen: Jag har lite att ta tag i! Näää man behöver inte vara vig! Det är ju det man tränar upp.. Du kan ju tanka dig mig, 100kg klumpen, klarar ju av det hyffsat... Då fixar du oxå det! Finns ju lättare övningar för otränade!
    Jag har lite naturdiet hemma, får ta det till lunch då.. Som du säger man behöver nog en kick start! Men jag vill nte gärna äta naturdiet när mina tjejr ser, dom är ju 11 och 7 år, kan ge dom lite fel singnaler! Så här får man smyga.. äta det på dagarna när dom är i skolan!

• Sus69

Go kväll alla vikt peppar! Och ett STORT tack till all pepping jag fått! Ska ta Nya tag ännu en gång!!!
    Och visst är det oooooootroligt vad man saknar denna tråd när FL inte fungerar!!!
    Jag tycker att vi har blivit ett kanon gäng här, ni är guldvärda allihop!

Teresa1 och Blondinen hur går det med "Viktpeppar programmet"?

Har nu funderat än längre tid på att kosta på mig nån slags ansiktsbehandling, kanske kan använda en sån som "belöning" när jag passerat 100 strecket, vad tror ni?

• Sus69

Blondinen: Visst gör det! Så då är det BARA kilona som ska rasa då!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)