vikt...peppningstråd =)
Theresa1:
Theresa1:
Thussen: Kolla på www.arla.se där finns det säkert recept!
Malin: Jag har HELA magen full.. fick jätte mycket när jag väntade min första.. Men äh det hör ju till...
fast inte är det snyggt!
Nova: Precis så säger jag oxå til mina barn..
bara inse att i deras ögon är man (oftast) perfekt. Det är ju en härlig känsla!
Jag försöker lägga band på mig och inte snacka så mycket inför barnen men ibland slinker det bara ur en..
Min äldsta dotter är ju tyvärr lite rund, så denna förändring som jag försöker göra, gör jag även för hennes skull. Därför vill jag ju inte heller visa henne att jag byter ut mat mot naturdiet. Så det gör jag när hon är i skolan. Tyvärr har hon nog hört mig kritisera mig själv, så nu har hon börjat lite likadant..
försöker uppmuntra henne att röra mer på sig! Då måste ju jag oxå göra det, bra va?
Nej ni tjejer, Nu ska det promeneras!
Hörs senare!
Kram Sussi
Tjoho alla!
Nu bär det iväg och köpa motionscykel.. Sambon fick en ny multiskrivare till datorn, så då fick jag motionscykel..
Kram sussi
God morgon!
theresa: Ge mig lite motivation..
Cykeln är inköpt!
Blev en kvart på den i går..
Men det slank ner lite knäck och kola..
och å åt jag hamburgare och strips i går, helt i onödan!
Men idag blir det andra bullar!
Tack ni är så gulliga!
Jag skrev faktiskt just kontrakt med mig själv i min fina motivationsbok från Biltema..
jag hade bestämt mig innan jag och min syster gick in på Eriksson, att jag SKULLE inte ha nåt, men när vi stod i kön så beställde jag utav bara farten.. Men jag har inget försvar varför jag satte i mig alltihop..
Kändes iaf inge bra efteråt!!! Det är noterat i boken..
Jag byter ju redan ut två mål mot naturdiet, tänker lite som du Theresa att jag ska få en liten kickstart, men vad hjälper det när man käkar hamburgare och strips!!!!
Idag blir det promenad och lite senare pilates, cykeln får stå tills i morgon, man ska ju inte överdriva heller, för då tröttnar iaf jag!!!
Men älskar mig själv, nja, det är en sak som jag vet jag behöver jobba med! Är säkert därför jag misslyckas stup i kvarten. Så långt har jag iaf kommit i DrPhil´s bok, så jag förstår att det är en av dom viktigaste stegen, att lära sig älska sig själv!
Ni har kanske några konkreta tips att ge mig?!?!
Om jag ska hitta nåt positivt, jag erkände ju iaf för er att jag halkat dit!
Nja så långt vill jag nog inte gå, som att operera mig eller nåt sånt... Jag får nog försöka lära mig tycka om mig själv ändå..