• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Jag köpte det på en hälsokost affär..

• Sus69

Det går ju precis lika bra med nutrilett..
    Jag har även provat Cambridge, dom var jättegoda, men sååååååå dyra! Så det har man inte råd med..

• Sus69

Nej tjejer..
    Nu ska jag snart krypa till sängs.. Jag är trött så här dags..kanske är det åldern..

Sov gott!
    Kram Sussi

• Sus69

Här var det dött!

Kikar in som hastigast, innan kalaset börjar..
    Ha en skön lördagkväll och sätt inte i er allt för mycket snask.. Ska jag säga som har både smörgåstårta, chips,ostbågar och kaffebröd hemma! Önska mig lycka till.. Återkommer med rapport om hur mycket jag lyckades undvika!

Kram Sussi

• Sus69

Halloj!

Här har det vart kalas, visst slank det ner lite, men inte mina vanliga mängder.

Theresa: Du och jag får stötta varann.. fast jag byter bara ut två mål! mot naturdiet!

Och i morse direkt innan frukost körde jag pilates programmet, för att jämna ut gårdagen lite..

Blondinen: Bra jobbat!!!! Visst är det 2kg -?

• Sus69

*Tack, bugar och bockar* Var lite motigt att genomföra det, men skönt när man var klar!

• Sus69

Förlåt, glömde önska dig detsamma,emmamaria!

• Sus69

Håller med dig, Theresa, blondinen har ju kämpat mest av oss alla!

• Sus69

TL: Har du sovit hela dagen, eller?

• Sus69

God morgon brudar!

Nova: Klart vi minns dig, vi saknar ju dig här!

Välkommen fröken Honung till detta kanon gäng!

Jag pratade ju om att när jag passerat 100 skulle jag unna mig en ansiktsbehandling, så blev det inte, utan nu är jag nyklippt och färgad i håret i stället..
    Så vad tycker ni, vad ska mitt nästa mål vara? Då blir belöningen en ansiktsbehandling!

Kanske slutmålsbelöningen blir ett bröllop.. , får se!

Hur ser dagen ut för er andra? Och hur ligger ni till med julklappsinköpen?
    Jag är nästan klar, så skönt!

kram sussi

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)