vikt...peppningstråd =)
Just precis...*ler*
Just precis...*ler*
Nähä ni tjejer.. Nu ska jag krama kudden!
Hörs i morgon men mått och vikt... hua! Hoppas det visar nåt annars blir det svårt med motivationen..
Sov gott alla!
Sussi
God morgon!
Vägde mig oxå direkt i morse.. Vägde 100.1kg.. får väl vara nöjd med det, fast jag vägt mig på en annan tidpunkt än förra gången, så jag är väldigt tveksam till att jag gått ner nåt!
Ska strax plocka fram måttbandet! Återkommer...
Glömde ju TL. Bra jobbat!!!!
Här kommer mina mått:
25/11-05
Midja:109(-6cm?) har mätt flera gånger, för jag tror inte riktigt att det stämmer!
navelhöjd:124(-1cm)
Stuss:118(-2cm)
knä:41(samma)
arm:39(samma)
Ohhh vad duktiga vi alla vart!!!
Theresa: Du hade oxå minska många cm... då kanske jag inte mätt fel iaf...
Ja du Theresa, om det bara var några kalorier! Jag skulle vilja ha en Olw dillchips, en påse med lösgodis och kanske en god cider att smutta på under kvällen...
men nu får ni hjälpa mig att hitta alternativ.. eller vi får hjälpas åt att klura på det...
Theresa: Visst saknar man ibland att i lugn och ro få slutföra det man på börjar.. som att städa t. ex... Så visst måste du ha rätt i att man bränner fler kalorier..
Blondinen: Det är ju bra, du hade ju minskat massor innan eller hur?
Bra jobbat TL!
Kan nån ge mig inspiration att städa och pynta lite!*suck*
Halloj på kvällskvisten!
Är inte färdig med pyntandet men tog en paus! Tittar just nu på Paradiset, med en skål popcorn ock lite ostbågar med mindre fett.. Annars tycker jag att jag skött mig skapligt idag. Tjejerna och jag dippade grönsaker här i kväll sååå lite duktig har jag allt varit..
fast motionen har det varit dåligt med idag..
Kramar sussi