• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Tror ärligt att det är lika för mig, Theresa1! Kommer jag bara underfund med hur jag ska läka självkänslan, så löser det andra sig automatiskt! Men hur gör man???

Jag är nog lite äldre än er(36år) och det kan jag iaf säga att bli lite äldre har gjort att man iaf blir lite säkrare ang utseende och d yl! Hmmm förstår ni vad jag menar?!? Knappt jag gör själv.. Ska försöka förklara! Jag har inte dom kraven som dom yngre har, på sig själv, att vara smal, gå i modekläder osv.... Såna krav hade man ju i 20-25 års åldern.. Att jag sen aldrig tyckte jag uppfyllde dom kraven är ju en annan femma! Men därför tycker jag min (höga)ålder , är en perfekt ålder, man slipper en massa skönhetsideal, jag åldras med värdighet!( svammel, svammel, svammel,,, )

• Våra Liv

tycker daktiaskt att dagens mode är rätt så fult går i mitt egna mode haha eler min egnalilla värld kanske

• Våra Liv

ch va f*n betyder daktiaskt undrar ni *Asg* vet itne riktigt vad jag gjode när jag skrev hahahaha det betyder faktiskt iaf

• Theresa1

Jag älskar modet nu, tunikor och koftor... Döljer magen superbra... nu börjar ju midjorna på jeansen krypa upp lite också värre var det ju för ett tad den när allt var supertajt och midjan helst skulle sitta vid knäna!

• idiotblondinen

Dom skönhetsidealen har jag gett upp för längesedan... Mitt mål nu är att ha hela kläder och skor, och att magen inte ska hänga över byxlinningen... O den enda anledningen till att jag nöjer mig med det är för att jag lärt mig älska mig själv! Jippiiiiiiiiiiiiii.. det är en befrielse! Jag är bra. O ja justja, dubbelhakan ska bort helt också...

• idiotblondinen

Jag kommer inte ihåg när jag köpte kläder senast... Eller jo förresten, det var förra mellandagsrean när jag hade fått ett presentkort på Kapp Ahl i julklapp. Hehehe...

• Sus69

När jag börjar tänka efter så tycker jag iaf mer om mig nu än för några år sen!!! Kanske går framåt!!!

• idiotblondinen

Okej alltså, när jag säger att jag nöjer mig med hela kläder... Så menar jag iallafall stilrent då va... Så inte vad som helst. Hehe... Det är ett krav att det packar in min kropp så smickrande som möjligt. Hehehe

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)