• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Så kul det är att läsa vad ni skrivit!

Har varit på luciafirande. Hann inte äta frukost innan så det blev två lussekatter å två pepparkakor och ett glas julmust. Jättenyttigt!!
    Ska slira ut mig å Vilmer på promenad sen när han ska sova lunch sen ska jag hänka på Blondinen ikväll å prova köra hela programmet. Om jag orkar vill säga...

Så kul att jag hälsas välkommen återigen!
    Tyckte liksom att det passade in med en tomtenisse nu..

• Nova 68

du är så klok marsmamma jag förstår precis vad du menar.

Sen det där med självkänslan dessa problem har jag med av olika motgångar och sår genom livet men oxå för att jag är en känslig person vet inte heller hur man ska bygga upp den. trodde förrut bara jag går ner i vikt så blir det bra gjorde så oxå vägde 62 ett tag men mådde ännu sämre jaha hur blir självkänsan på topp????????

• Våra Liv

min pappa sa en sann sak till mig när jag var höggravid för några månader sen.
    jag vile ta kort hos en fotograf på magen o så sa jag till pappa att dom kan ju ta bort bristningarna efteråt så kortet blir fint.
    då sa pappa så här "det ska du inte alls göra, om u tar bort bristningarna på kortet så är det ju inte du längre!"
    min pappa chockade mig haha trodde inte han var så smart
    men det är sant, bristningarna är ju jag, även hullet o allt. för lite hull kommer jag alltid ha o jag har groiv benstomme med så man får ju leva med det

• Sus69

Nova: Vart den nån promenad?!.. Jag behöver sparkas ut idag, har inte varit utanför dörren..

• Theresa1

För att nutrilett är inte det mest mättande jag ätit i mitt liv, så jag äter frukt så jag nästan kräks men det är ju inte så mättande det heller... vattnet bara kissar jag ut så det gör ingen nytta...

Men jag är stark... ska INTE ha ngt annat.

• Sus69

Du byter ut alla mål???
    Det kan jag säga på en gång, du är skitduktig om du klarar det , skulle jag aldrig klara...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)