• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Fan jag glömmer alltid att trycka i en symbol ovanför inläggsrutan, sen kommer jag på det preciiiiiis när jag tryckt "posta inlägg", och då toktrycker jag ca 1 miljon ggr JÄTTEFORT på ngn symbol o hoppas allt vad jag har att datorn ska hinna registrera det, ofta trycker jag jäkligt hårt också som om det skulle hjälpa till...

• idiotblondinen

T1: Fy fan vad bra! Det är helt sjukt fett att se resultat! *berömmer ännu mer*

Oj, det finns så många stackare som sitter fast i startgroparna här i världen... Vi borde kanske göra dom en tjänst och sprida vårt motivationspulver med vinden! Tjohou jag är fan inte vaken än... Ska sätta på mer kaffe

• Theresa1

IB: haha vi har samma hälsning på msn, fast jag ska byta nu, inte för att jag inte vill ha samma utan för att jag är rastlös... och byta symbol hjälper ju sääääääääkert till...

• idiotblondinen

T1: Den där logiken praktiserar jag också ibland...

• idiotblondinen

T1: Ja jag såg det, men den har ju blivit min standard gomorronhälsning... Det är bara för att verkligen ALLA ska se att jag är VAKEN och minsann SITTER DÄR, så dom ska skriva till mig... Fast det är det ändå ingen som gör. På gott och ont, mohahaha...

• idiotblondinen

T1: Neeeeeeeej vad sjukt! Haha, alltså för 5 minuter sedan när jag låg på soffan så tänkte jag på vad jag skulle ändra till på msn o funderade på att skriva nåt om Lucia... Aaaaaaaah, nu kan jag ju inte göra det!

• Theresa1

*dricker för mycket kaffe* hoppar ...upponer...upponer...upponer... framtillbaka...framotillbaka....

Kanske skulle göra ngt med all kaffe energi...

*magövningar*

Kollar yxans hemsida för lite hardcore tips...

• Theresa1

HAHA jag hann först!!! Fast det fanns inga bra ljus eller något som hade lite med lucia att göra så det fick bli den där skitfula "ängeln" som ser ut som den har en deg på huvudet.

• Theresa1

...fan glömde trycka i rolig symbol... igen... att det ska vara så svårt...

• idiotblondinen

T1: Jag funderade t.o.m på hur jag skulle kunna dekorera med en luciakrona, men jag la ner projektet Fan jag är så jävla internetnördig... Borde spärras in.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)