• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Jo men man behöver vara själv ibland. Jag kan få så fruktansvärt dåligt samvete för det ibland känns som jag inte tycker om min son men det gör jag ju!! Sen behöver man vara ifrån karln ett tag också...

• idiotblondinen

Haha, undrar om ni kommer att få strömavbrott där norröver.

Malin: Precis, bättre än inget... Sen har jag ju kört hela programmet idag igen.

• Malin1976

Jo det verkar som det är dags snart igen. Så irriterande, vi bor 200meter från Ställverket och får nest strömavbrott här! Grannarna tvårs över dammen ca 400meter bort får aldrig strömavbrott när vi får det. Och aldrig annars heller. Är så kul att titta ut genom förnstret å se vad mysigt det lyser hos dom. Ska bulla upp med ljus och ficklampa bredvid sängen. Ska införskaffa en pannlampa så går det lätt att läsa iaf...

Vad duktig du har varit idag igen Blondinen! Själv passar jag övningarna idag å kör dubbelt imorgon för jag känner mig så mör i kroppen.

Nä, dags att stänga datorn nu innan strömmen försvinner.

Ha det bra!!

• Zmoothie

Vad ni håller igång! Hej Malin och andra nytillkomna.

Jag har bakat julgodis idag - fudge. Vilket är livsfarligt, för jag ääälskar fudge och skulle kunna leva på det hela julen, typ. Men jag höll mig nästan helt från att slicka skålen, haha, och har sagt bara EN bit som smakprov när det har stelnat. Basta!

Hoppas ni klarar er för strömavbrottet, Malin.

• ThereseLaurin

malin hr bara bytt bild =) jag trodde också det var en ny =) hehe..ne gud va trist väder de är tror huset ska blåsa bort snart

• ThereseLaurin

zmootie. men du va inte ensam att tro att de var en ny=)

• Zmoothie

Nä, tur det.

Ååh, vad svårt det är att inte ta en massa fudge! Den blev supergod. Karaktärsprövning.

Men nu måste jag ändå sova snart, som tur är.

• ThereseLaurin

oki jag är inte förtjust i fudge,,kanske lika bra det =) ska du göra i morrn då?? jag ska inte göra så mycket ska väl åka runt me barnen till släktingar så de får lussa på sitt lilla vis =)

• Zmoothie

Jag har fått jobb imorgon, så jag ska tillbringa några timmar på fritids, sen ska jag in till en kompis i stan, vi ska gå på stan och se på film. Undrar om jag ska leta upp lite tärnglitter.

Men nu är det sovdags! Godnatt.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)