• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Såg oprah, jag känner mig som hon som vägde 190 Men det sitter nog väldigt mycket i huvudet antar jag...

• Sus69

Theresa: Jag har kikat på dina bilder! Bort med dom tankarna från ditt huvud NU!!!! Du såg inte ens överviktig ut!!!

• Sus69

Bmi= 35,1 Fetma

Theresa: Du låg ju nära gränsen.. Så lova att jobba bort dina tankar att du såg ut som hon på tv!!!

• idiotblondinen

Hoho, nu är jag här igen...

Jag har ändrat mitt bmi från 34 till 31.2! Hur bra är inte det? Snart under gränsen för fetma ju...

O Marsmamma: Varför inte bara gå ut? Just do it! Eller tror du inte att du är värd att känna dig som en gudinna sen...? Jag bara undrar alltså, helt ärligt... Tycker du inte det?

• idiotblondinen

Fast jag ska kanske inte säga nåt för jag har bara gått en halvtimme idag... Vad hände med mina megapromenader?

• ThereseLaurin

halloj tjejer kikade in en sväng nu innan jag ska städa =) har haft fullt upp hela dagen och kommer så förbli =) men ha dte bra =) ville bara kika hur det gick för alla och ser att det går kanon =)

• Våra Liv

hej hop!
    idag fick jag hem mitt winsor pilates så imorgon om jonte tillåter mig på dagen när stora är på dagis så ska jag testa

T1 jag måste säga att jag tycker att du är vacker! du har väldigt fina drag o du ser absolut inte fet ut vart har du fått det ifrån

• idiotblondinen

Theresa: Fan vad snygg du är då...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)