• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Nova 68

Vad duktig du är marsmamma ger dig en stor applåd.

• Våra Liv

marsmamma danke ville bjussa på mig själv lite hihi

• Sus69

Tack tack!!! Men fy vad jag fick kämpa med att mobilisera krafter att utföra det! Var såååå sugen på nåt gott, så då tänkte jag att vi försöker med detta, så kanske värsta suget går över.. Hör och häpna det gjorde det!

• Malin1976

Suveränt marsmamman! Blir avis på dig!!

• ThereseLaurin

Malin: vi har sju rum och kök men det låter mycket större än det är..vänta bara tills du har ett barn till =) då får du se att de blir detsamma för dig =) vi har så att säga mellanvåningen är dte kök, lekrum, vardagrum toalett och hall....övervåningen. sovrum. alicias rum. alexandrasrum och sk data rummet plus hallen.. källaren har vi sk förråd , matkällare. pannrum , ved rum hall. barrum. och tvättrummm så som sagt låter mycket större än det är =)

• ThereseLaurin

har beställt från ellos nu =) har ju 40 procents rabbat så har köpt lite till utlandresan och till julafton.. hoppas bara jag kommer i kläderna nu

• Sus69

Väntar redan på leverans från Ellos jag oxå.. Har oxå utnyttjat min 40% rabatt!

• ThereseLaurin

marsmamma: ja man måste ju passa på =) mamma sa att alla grejer va slut men jag kollade ju och det fanns ju det mesta =) eller så har jag udda smak

• Malin1976

TL: Aha... Blir det jobbigare när man har två barn?? Nädå, skoja bara... Peter skulle bli överlycklig om jag va som du, men jag städar hellre inte alls! Allt annat kan jag göra.. Tvätta, diska, klippa gräs skotta snö, moppa golvet men damma och dammsuga... Isch, det hatar jag verkligen!!

Tror att lite dammråttor gör oss starkare mot allergier... *visslar lite försynt*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)