• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

aah du menade på kommunen trodde du menade strandliden

• Malin1976

Nä det vr ju bara nu i höst eller sommar.. Alvar eller Allan eller nåt sånt hette han.

• Malin1976

De där skjutdörrarna vet jag inte.. Såg inga när jag å AnnaCarin var där med facket å kollade.
    Vi får ju hiss till barnen!!
    Nä, på torsdag ska min pappa operarea axeln så vi ska åka dit å hjälpa honom när han blir "handikappad". Skulle få massa smärtlindring å så och jag är ensam av syskonen hemma. Min äldsta bror med fru är på kanarieöarna!! Inte det minsta avundsjuk!!

• Malin1976

Jaa, det träkiga är att jag blandar ihop hans namn med AC:s exmans namn...

• ThereseLaurin

ne inga sjutdörrar =) men alltså jag menar dörrarna som måste vara öppna för nödfall alltså den man går in i och den vi trappan längst bort..jasså hiss...den som har vart lite osäker haha men det kanske har blitt bättre =) eller så får man sitta fast i ex antal timmar =) fast jag har aldrig fastnat i alla fall..du vet väl att de spökar på strandliden =)

• ThereseLaurin

sen har jag funderat på ska barnen leka på baksidan?? tänk om gamlingarna då kommer ut och en unge in genom dörren..för en del är ju helt senila om man säger så..

• Malin1976
    Kan du inte finga min chef å fråga???
    De ska ju sätta upp grindar i korridoren men hur kommer man då snabbt ut tull branddörren??
    Spökar gör det ju överallt! På Kullsta har vi ett barn som har en relation till dom. Är så glad att jag ej haft öppningar och stängningar på slutet!
  • Malin1976

Nä, ögonen går i kors nu. Måste ge upp. Va ju uppe jättetidigt imorse... Kanske nån annan vågar komma fram här på tråden också...

God natt!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)