• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Så kan det ju vara! Annars kanske du har ren tur, kanske inte så många som köper sommarkläder just nu?!?!

• Sus69

Malin: Du och jag tycks ha samma filosofi..

Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete!

• ThereseLaurin

Marsmamma: ja det är sant men de har ju inte så mycket sommarkläder heller tyvärr..vart lite bhhar en kavajtig sak och en kjol en tshirt till micke hmm ja justja ett linnne sen tror jag inte de vart nå mer..men det vart ju så jag klarar mig i thailand då jag egentligen redan har MASSOR

Malin: hehe jag gillar det inte heller..men är såå sjuk att jag bara måste städa hela tiden... är väl en sjukdom eller nåt vet du va jag tror..jag tror attt ni elelr jag alexandra med inte kommer att flytta från strandliden när de väl kommit dit...

• ThereseLaurin

marsmamma bra sagt =) hehe för jag har då inte rent haha.. svårt att förklara jag städar och städar m,en är ändå stökigt..fattar inte det hinner aldrig ikapp jaja...

• Malin1976

TL: Vad får dig att tro det? För staketet som skulle upp så snabbt där som vi tjatat om i snart två år?? Eller att avdelningen under där vi ska vara ska tömmas??

• Malin1976

Marsmamman: Precis så tycker jag också!!

• ThereseLaurin

Malin: ska avdelniongen under tömmas??? vart fan ska gamlingarna då ta vägen?? personligen tycker jag att det är helt SJUKT att de inte tog krokvågsskola.. sen så är det så att jag helst inte vill ha alexandra där heller..men vet att både hon och jag behöver att hon är på dagis =)

• Sus69

Näää ni tjejer, nu ska jag krama kudden..

Sov gott alla!

Kram Sussi

• Malin1976

TL: AnnaCarin sa det så därför trodde jag det va ute på byn... Krokvågsskolan var väl gammal och ful inuti tror jag också har vi föräldrar som ej har bil och det funkar ju inte.
    Ja alla våra stackars gamlingar... Det är väl bara för dom att dö verkar det som! Blir så förbannad på hur dom behandlas och det är dom som har byggt upp vår värld och detta är tacken för dom!!

• Malin1976

TL: Strandliden är väl inte så fräscht det heller... Men det skulle ju bara vara tillfälligt... Du skrev aldrig vad som fick dej att tro vi ska vara kvar där... *nyfiken*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)