• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Malin: va ska jag fråga din chef ?? jasså så det är ett barn som har det =) haha... ja när jag gåpr i källaren själv på stranliden så är det jävligt läskigt..men oftast går jag dit bara för att det är en tvångstanke liksom =) aha så barnen kan inte öppna grindarna?? ja jag tycker hela skiten är så jävla syko =) önskar de fanns dagmammor än...

• carne

Gjorde precis en virituell modell av mej själv innan ja började gå ner och nu... villken skillnad!!! Yippie!!!

• Fröken Honung

halloj så här på nattkröken

ser att ni är inne i livliga konversationer här, o ni verkar ha så trevligt så

jag sprang på en våg idag så jag tyckte det var lika bra att ta tjuren vid hornen....

74,2 kg

men nu jävlar ska det väck

ska det föras in nånstans? att det är min startvikt?
    jaha, sen ser jag att många av er har delmål. känns ju rafflande att julen står för dörren, man är ju inte sugen på allt som finns att käka då
    vad är rimligt att ha som delmål?
    4 kg på 2 veckor?
    nä, det går aldrig nu över jul.....

vi gör så här, jag kör på nu allt vad jag kan och hoppas på det bästa, sen den 1/1 sätter jag upp ett delmål. eller e man en feglirare då

jahapp, har de flesta nannat kudden eller?

• Våra Liv

TL kan du inte uppdatera ditt första inlägg i början? skriva in länkarna där till typ sidan där programmet står, kanske anna skippers hemsida o andra bra länkar+ menar då har vi alla länkarna dr så slipper vi söka igenom denna tråd om vi vill ha dom igen

• alarik82

morronmorron töser

fyy vilken ågren ja hade igår.. åt en påse VV popkorn å en sockerkaksbit...så blir de när man vet att man inte ska äta, speciellt när ja inte rörse nått på mig igår. men idag är de boxercise, så då ska ja ta ut mig ordetligt

• Theresa1

Jag skötte mig bra igår men har iaf dåligt samvete för att jag åt kvällsmat istället för pulver... Marcus hade gjort spagetti o köttfärssås till honom o Max och det luktade så gott så jag ville också ha... Men det var ingen fet sås utan bara sån med tomat o köttfärs då förstås... Jag tod en "du är vad du äter portion" (en kupad näve) Så jag borde väl inte känna mig dum va???

Jag HATAR mitt "allt eller inget tänk"... Nu sitter jag och tänker att jag misslyckats bara för att jag frångick min diet...

Ah jag blir så jäkla trött på mig själv!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)