• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

TL hon menar nog att du ska sätta länkarna i dendär rutan som du skrev allra först, den 12 nov...

• ThereseLaurin

aha ja det ska jag göra då =)

• Theresa1

Jag dööööööör!!!

Tjejer kolla det här:

....................................Förut 17/11........................Nu 14/12
    lår: ..............................68.........................................64
    arm: ............................32.........................................30
    naveln..........................100........................................90 !!!!
    midja:..........................90..........................................82 !!!!
    Stjärt:..........................108.......................................105

Nu hoppas jag att jag kollat rätt

Detta ska INTE registreras TL... det är enbrat skryt från mig!

• idiotblondinen

T1: Men jag inbillar mig ändå att den största anledningen till att man ska äta fullkornspasta istället är för att undvika att bli hungrig igen efter en stund.. Att undvika fällor alltså, men du åt väl inget mer sen så det är ju ok! Men om jag vore du så skulle jag slänga all vanlig pasta o bara ha fullkornspasta i skåpen. Det är bäst i längden

emmamaria: Ja det blir ju dyrt.. Det tråkigaste är ändå att vad jag än vill köpa för byxor så kommer dom inte att passa vid magen. Den är en stor deg som flyter runt och hänger över.. O då menar jag inte lite utan då menar jag som värsta "före-bilden" man kan hitta på nätet av en magbild innan bukplastik..

Om inte jag får en bukplastik av landstinget i framtiden så skär jag av magen o åker in på sjukan så får dom väl sy ihop den så snyggt det går igen, för såhär vägrar jag att ha det. Fast det kanske inte är så smart att bli ett sånt psykfall om jag vill ha fortsatt vårdnad av min son, dock...

• ThereseLaurin

Theresa; va stolt =) tänk om man kunde få sånna resultatt =) men då skulle jag bara leva på vatten i sånnba fall =(

• ThereseLaurin

ja men det är ju skita bra =) du har minskat rejält då =)

• Theresa1

IB: Är magen så ful Sitter det inte bara i huvudet? Inte för att jag ifrågasätter dig på ngt vis, det får du inte tro!!!!1

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)