• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Fröken honung: vi väger oss varje fredag... och tar mått om man så vill =) helt frivilligt

• ThereseLaurin

Theresa: du har rätt att vara stolt =) få se hur det gått för mig på fredag då..

• alarik82

theresa1 guuud va duktig du är
    f*n ja måste komma iväg å köpa ettriktigt måttband ja oxå....tror ja kommer å stå still nu på fredag när vi väger oss.... jag som hade tänkt hinna till under 60 före jul *morr*

• Theresa1

TL: Ellerhur... Man undrar ju hur hon kommer se ut efter operationen... ansiket kan ju inte ha växt som det ska, käken är ju deformerad tex.

• ThereseLaurin

ja jag tror inte att det komer se så bra ut heller efteråt..men det kan ju inte se sämre ut i alla fall =)

• alarik82

hur gör ni när ni andlar mat
    skriver ni matlsta för en hel vecka å handlar allt på en gång liksom eller tar ni dagen som de kommer

• ThereseLaurin

emmamaria: jag brukar försöka att handla en gång i veckan.. men bröd och mjölk blir oftare...sen kan de gå två veckor innan jag handlar riktig mat så att säga... beror ju påhur mycket man har handlat..sen går det ganska lite mat då inte jag äter heller..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)