• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

IB hur långt hinner du gå när du går 80 minuter?

• idiotblondinen

VL: Ingen aning, jag går en massa kringelikrokar, ingen speciell bana.

• Nova 68

ha inte ångest Sussi det är inge roligt men jag vet man får det för man ätit fel men det är inte klokt att man ska må dåligt för att man inte lyckas åh vad mycket svammel

jag är inte heller nöjd med min dag med en påse polly 2 kolor en bit choklad mm bara för jag var nervös för läk besök som ju gick bra

varför ska känslorna bestämma vad jag ska stoppa i mig

kram på er

• Malin1976

Blondinen: Jag har skrivit ut mitt på papper så det kan ligga på golvet bredvid mig..
    Men jag kan erkänna, kroppen har kännts mör i veckan så jag har inte gjort en enda övning så jag får skämmas! Idag ska dock kroppen få vila helt och återhämta sig. Ska bara strosa på stan å köpa julklappar. Roligt!!

• Våra Liv

ib heh eokej men du går så där jätte fort eller?
    oh se om jag orkar gå 5:an idag med! ska ut till ikea o grejjer så hoppas jag har ork, iaf ska jag gå 2.5an. sitter här med början på migrän igen.. vill ha mina glasögon nu så man slipper sånt här shit

• idiotblondinen

Malin: Bra!

VL: Ja, jag går i snabb takt. Men tex den gången när jag hade gått i 2½ timme så blev jag ju nyfiken på hur långt jag hade gått egentligen, så jag plockade fram en karta o räknade ut. Då hade jag "bara" gått 11 km, alltså strax under en kvart per km... Det tyckte jag var lite konstigt eftersom jag hade gått så snabbt. Men sen så var jag ju faktiskt inom 3 olika affärer också o gick ett par minuter i varje, men jag räknade ändå det till tiden som jag hade promenerat, eftersom jag rörde mig i affärerna också, bara inte lika intensivt.

• Våra Liv

ib hehe idag kan jag lova att jag grymamste träningsvärken i magen! okejag haft träningsvärk i magen för några år sen haha men aldrig så är pass ska lugnt köra pilates idg med haha det är fan grymt det är ju magen jag vill ha ort mest för den är värst ju

• Sus69

God morgon vännerna i cyberspace!

Ännu en ny dag med nya utmaningar! I morse när jag vaknade så låg jag och funderade på hur jag skulle lyckas att hålla mig borta från godsaker.. Kom då på den briljanta idén att varför inte koka grönsakssoppa, att käka när suget sätter in?!?! Vad tror ni? Vv har ju en soppa som man kan koka..

Har iaf kommit så långt i mina tankar att ska naturdietmetoden funka på mig, så behöver jag äta mat mitt på dan! Det är ju nu när vi har vart bortbjudna på mat, som jag har halkat dit! Klarar inte av bara naturdiet hela dagen och sen mat på kvällen! Då åker jag dit på godsaker istället!
    Så idag ska här kokas soppa!

Och städas..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)