• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

IB ja du mat med mycket socker gör en irriterad o upp i varv sen dötrött o ännu mer irriterad mina syskon var likadana

• Våra Liv

IB ja du mat med mycket socker gör en irriterad o upp i varv sen dötrött o ännu mer irriterad mina syskon var likadana

• idiotblondinen

VL: Men visst är det väl föräldrarnas ansvar vad barnen äter? Jag tycker det... Men hur säger man det till sen egen mamma, utan att såra?

• Våra Liv

IB det tycker jag med absolut! jag vbet inte hur man gör min mamma har äntligen fattat det själv nu när inga barn bor hemma längre

• Våra Liv

IB be henne kolla på du är vad du äter hehe

• Sus69

IB: Är vi inte alla i en liten svacka??? Det är nog julen som suger musten ur en.. Men vi är ju ett bra gäng, så vi håller oss fast i denna tråd, så löser sig allt förr eller senare!

• Theresa1

Senaste meddelandet 16.08...

*Gör konstgjord andning*

*puff*

*puff*

*puff*

*upplivningsförsök*

_____vVv_____vVv_____vVv_____vVv____vVv_____vVv_____vVv____

We´ve got a puls...

...pip...pip...pip...

åh va dryg jag är....

Vad är det frågan om? Har alla helt tappat gnistan eller? Är det bara jag som är motiverad???

Tjejer, för faaaaan...

Sov gott allihopa.

• idiotblondinen

Theresa1: *Drar en djuuuuuuuuuuup suck efter luft* *hostar*

Tack gode gud, I'm alive!

Jag har tappat gnistan. Känns som att folk är ute o gör en massa dumheter och undviker tråden för att slippa erkänna vad dom har stoppat i sig. Eller nåt.

• Theresa1

Mmmm så kan det nog vara... Jag har skött mig relativt bra, fast jag tycker ju att jag missköter mig ibland fast jag inte gör det... Alltså fuskar så förskräckligt... Jag åt en lussebulle idag, den var så jävla god att det var värt varje liten smula Men som kompensation har jag rört lite extra på mig.

Fuskade iof igår, jag var sååååååå snacks sugen så jag kunde mörda för det... Men då var jag väldigt mogen och vuxen och köpte naturgodis... inte allt youghurtgodis för det är lika illa som vanligt godis utan det krispiga som är rättså bra iaf...

Hur känner du dig? Mår du bättre eller är allt lika jävla sugit som förut?

• idiotblondinen

Theresa1: Jag känner mig bra. Jag har inte fuskat nåt när det gäller maten, jag har bara fuskat när det gäller träningen. Men humöret går upp och ner.. Eller inte humöret, jag är väl normal i humöret, men känslorna växlar mellan hopp och.. förtvivlan ska jag inte säga, det är lite väl starkt. Kanske kan vara med att hormonerna har satt lite sprätt nu när kroppen kommit igång, så det blev väl som en liten chock. Försöker rationalisera det till att det är så det ligger till.

Jag tycker också att jag missköter mig fastän jag egentligen inte gör det. Vi är dumma.. fast på ett bra sätt. Eller nåt.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)