• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

IB men de är ju bra att du inte har gått upp nått...
    tror du jag är nå slut efter passet jag var på igår då. jösses säger ja bara

• Våra Liv

woho hej tjejer! nu har jag glasögon hihi känns as skumt haha

• Våra Liv

IB jag säger som min bm, sa igår näår jag var på efterkontrollen mellan den 15 dec och den 15 jan ska man inte räkna medatt gå ned i vikt eftersomd et är mysket bestyr mycket mat osv man ska bara försöka att åtminstonne stå kvar på samma vikt det är ju jul man ska inte sluta leva du står kvar på samma vikt bara det är skitbra ju

• idiotblondinen

emmamaria: Ja det är bra att jag inte gått upp.

T1: Nej, men alltså jag hade på känn at jag stod still. O varma koppen en dag var nog inte det värsta, det var i så fall creme fraichen i kycklingwoken häromdagen. Jag ser inte att vikten står still som ett nederlag, däremot ser jag det som ett nederlag att jag totalt tappat sugen för allt. Jag hatar att inte ha Nutrilett, jag känner mig inte belåten på samma sätt om jag äter tex två knäckebröd osv. Jag faller utan Nutrilett. Lite läskigt faktiskt.

Sen, så har jag faktiskt, tappat bort inspirationen när det gäller programmet också... Det känns som att en elefant står och trampar på mig.

• alarik82

VL var väl inge fel på den bilden....
    yenkla å tjusiga glasögon, har själv haft glasögon

IB usch då dedär låter inte bra, är du i nån svacka... hoppas de blir bättre snart.
    har du varit till din mamma än då hälsat på, kanske hon kan pigga upp dig ?
    styrkekramis till dig iallafall...

• idiotblondinen

emmamaria: Jo, jag har varit där. Men tyvärr blir jag mest irriterad när jag är där, för dom verkar inte förstå kostlära ett dugg... Käkar vitt bröd o dricker O´boy o käkar chokopuffar, sen undrar dom varför mina småsystrar bråkar och har sig. Jag vet inte hur jag ska göra för att dom ska fatta att sån mat är riktigt dålig. Hehe, inget jag ska ta upp i den här tråden egentligen... Jaja.

Jag är lite i en svacka, ja. Tycker att det mesta är tungt just nu.

• Våra Liv

IB
    men på måndag får du ju pengar igen då kan du köpa mer nutrilette eller? tilsl dess får du försöka hålla hoppet uppe baby! Du om nån klarar det här! tänk på resultatet sen när du väl kämpat igenom dessa dagar utan nutrilette! vi finns här för dig iaf det är mänskligt o falla i svackor! du är stark o tar dig upp igen *kramas*

emmamaria haha jag tycker jag ser as skum ut

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)