• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

T1

IB sluita du ger mig dåligt samvete jag kan inte hålla igen på nyårsafton dom andra ska käka tårta 2 gånger, jag kommer inte kunna hålla mig borta då men jag försöker hålla igen under tiden iaf även om det slinkit ned en kaka elelr 2 men nu finns det iaf inget hemma so ärgott längre

vad har ni för nyårslöften då?
    jag har ett som jag för en gångs skull ska hålla det är att bli sund, asså äta sunt, träna ordentligt osv. och jag ska gå ned minst 15 kilo under nästa år... det är verkligen ett löfte för till sommaren ska jagvara snygg hehe eller iaf smalare än nu snygg é jag ju redan

• Theresa1

VL Jag tror att du har rätt tänk... Det IB o jag menade var att det är aldeles för många som tänker äh va f*n och frossar helatiden mellan jul o nyår... Vi menar att man kan äta på julafton o nyårsafton... Om man rör på sig o försöker äta bra i mellandagarna är inte skadan så stor om man njuter på aftnarna. Så verkar det ju som du också tänker även om det hoppat in en o en annan kaka... jag har råkat äta massa onyttigt jag med... inte massa kanske... men för mycket för att jag ska vara nöjd

• Våra Liv

T! ah okej rör mig dock inte så mycket kan itne gå ut i detta väder med min skisyskonvagn.. den nya har inte kommit än den kanske kommer i början av januari sa dom... fan lir så arg när dom inte kn h¨ålla leveranstiderna dumma...
    men idag blir det massa spring iaf hehe tvätta idag igen

• idiotblondinen

VL: På nyår FÅR du äta. Det är bra att du håller igen under tiden.

T1: Hallå, vilka var magövningarna du menade? Den där 15-veckorsgrejjen med videoanvisningar?

• Våra Liv

IB försöker så gott det går med allt gott man har hemma hittade iaf någe jag får äta nu riskakor mmmmmmm

• idiotblondinen

T1: Jag får inte upp så jag kan se dom... Annars låter det fett spännande med ett 15-veckorsprogram! Hade jag gärna kört.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)