vikt...peppningstråd =)
malin hehe ja de är ett sätt d eoxå, fasdt då skulle jag sova 23 timmar i dygnet
malin hehe ja de är ett sätt d eoxå, fasdt då skulle jag sova 23 timmar i dygnet
koviktare du får sitta uppe vid datorn å snacka massa strumt med oss då... å hoppas att han hör av sig snart
IB gomorron.... hehe....
koviktare... men jag förstår dig,är oxå mörkrädd...
jag måste oxå förflytt amig, gubben ska ha datorn, sen ska vi gå å nassa
natti natt på er alla
IB men du får ha vagnen som stöd när du är ute å gå...å tänk vilken extra motion du får när du går med vagn å mycke snö... du får skynda dig ner i vattnet så är de ju ingen som ser dig i baddräkt, jag HATAR å visa mig i badkläder*ryser*
jag diggar inte heller å bada bastu så mycke, vi svenskar är lite dålig på de vi
fast efter babysimmet brukar jag å lilleman sitta där en stund så han får amma lite.
theresa *avis*..... men du är sååå duktig
theresa... de kanske är din diet som du ska äta för å gå ner i vitk
själv blir de kalasande i helgen, en kompis som fyller 20...
nja sådär går de väl med de, kör med 5 minuters metoden, men oftast så får han komma å sova med oss när vi går å lägger oss vid 1 eller så... men de är ju fel de oxå men jag vill inte köra för hårt heller ...
swiss på mig är de låren å rumpan faktist som har försvunnit. men jag vill ha bort min bulldegsmage ja, men kanske tids nog att de försvinne rlite där oxå när de inte finsn nått annat ställe å ta på
avis skulle oxå vilja ha presentkort på en sån affär
theresa. jo de är väl så, men alarik sover högst en timme i streck nu när vi börjat med dehär.. men de kanske ändrar sig. å sen har vi ju han i vårat sovrum än så länge oxå...kanske fel de med, borde flytta han, men då ska man hålla på å springa in dit var 5 min.. får ju motion då förstås, men inte så skoj mitt i natten
IB jaha, nämen varför sandar dom inte då..*typiskt* men de var ju bra endå..med en timmes prommis.
men var inte dagmamman hemma å du ska lämna sonen eller vadå?
IB jaha, nämen varför sandar dom inte då..*typiskt* men de var ju bra endå..med en timmes prommis.
men var inte dagmamman hemma å du ska lämna sonen eller vadå?