Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

jävla skiiiiit... hade ingen kanle hemm aå jag som var såååå suge på dedär som IB skrev igår...

• alarik82

dedär med naturell yogurt å skivat äpple å sen har man i lite kanel i oxå... åt de nog, men utan kanel....

• alarik82

ja de är väldigt dött, på hela FL idag tycker ja.. suttit här nästan hela dagen *fy på mig* fattar inte varför man ska fasna här, jag har ju sååå mycke annat å göra

• alarik82

va du är duktig rundafrida...

å jag som ska på babyträff nästa fredag hur ska de gå. jag har sååå svårt å säga emot när de står massa gotta på bordet

• alarik82

VL du är dutti du. skulle oxå ha gått ut men vagnen var i bilen å den hade gubben till jobbet

snart kommer jag iväg på mitt boxpass oxå... om 45 minuter *längtar* de enda jag ser fram emot i veckorna....

• alarik82

IB men gud va bra att de går bra hos dagmammam....tycker jag verkligen du är värd.

idag tror jag att ja ska gå till "byn" har ju som sagt ingen bil som vanligt, å inte så skoj å sitta i nnanför 4 väggar hela tiden, de tar ca 50 min å gå. så de blir ju nästans 2 timmars prommis idag då, bara å hoppas att lilleman orkar med de. men tänkte gå så han får sova på väen dit iallafall... för jag mååååste handla...

• alarik82

runda frida då måste de ju vara lika mycke socker i vanligt lätt naturel yogurt oxå..*funderar*

nu har jag gått 50+50 prommis,fast stannade på affären å handlade å sen till fiket å tog en smörgås...

• alarik82

va är dom friterade en gång redan, dom ser ju såå bleka ut ju... trodde de var typ vanlig potatis bara

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)