vikt...peppningstråd =)
men har en karl som inte diggar de så mycke, så jag måste göra så tunna klyftor, vi åt de faktist här om dagen... de är super gott
men har en karl som inte diggar de så mycke, så jag måste göra så tunna klyftor, vi åt de faktist här om dagen... de är super gott
skulle koka ägg tänkte ja, men ja åt 2 manadriner istället. inte fö ratt ja tror ägg är så farligt va???
malin... visst är de en bra bortförklaraing va
snacka om mycke motion denhär veckan, boxercise, måndag, onsdag å fredag, sen 100 min prommis idag å sen step up på lördag
swiss... nja kör ingen skola alls.... tänkte de är ju inge fett å sånt i ägg... måste ju hitta nått man kan äta ibland när man blir sugen på nått. för kokt ägg på hårdbrödmacka är ju mums
swiss. ja de är gott med de, om dom är saftiga
swiss vindruvor ska du inte äta, de är inte så nyttigt... ja nyttigare än godis åså är d eju förstås.. men de är mycke besprutningmedel åså på dom.
stumpan, ja dom är goda dom. ska köpa mig en mango nån dag tror ja å köra mango smothi
inte så mycke .... ta de lite lugnt, de känns i ryggen idag att ja gått långt. men ett boxercise pass ska ja väl klara av
idag blir de 75 min boxercise, få se om man orkar med de
VL jag skulle oxå behöva tvätta... men ja orkar inte göra nånting, fastnat bara framför denhär j*vla datorn, å får aldrig nått gjort...
de är ju vägdag idag oxå...
jag vägde 59 idag... vägde 59.5 förra fredagen
VL ja har du rätt i, men ja har fått in en maskin nu iallafall.... hehe fått nått gjort då iallafall idag... tsss
ingen mer som tänker väga sig?
å herremin skapare, jag är helt jävla fucking slut efter 75 min boxercise... köpe även mig ett par "hotpants" eller vad de heter å handär gubben som tog emot mitt kort frågade om ja var lite skakis, å hmmm, ja en aning, såg ut som en 100 årig gammal tant hade skrivit under kvittot... hehe... men skönt var de iallafall kunde knappt gå ner för trppen sen heller för benen var stela som trummpinnar
hur mycke vägde du förra gången då???
oj, de är ju skitbra de ju. duktigt gjort
malin., jag tror nog att du behövde lite socker i kropen, för man brukar bli matt när dom tar mycke blod av en...
dedär med step up var inget för mig iallafall.. men men ja har ju provat på de iallafall...
malin... de verkar lite så...
VL oj de låter inte skoj, hoppas du mår bättre snart... bara å försöka ta nya tag fast de känns tungt...
koviktare ooo va du är dutti...
idag har jag ätit smörgåstårta.....*morr*
har sån träningverk efter step upen igår, jag kan knappt gåsen har de hänt nått i ryggraden mellan skuldrorna, de bara bränner å sticker
välkommen tillbaka efter en trevlig semester... therese