vikt...peppningstråd =)
jag kommer gärna med i denhär tråden om de går bra
jag kommer gärna med i denhär tråden om de går bra
jag går på boxercise 2 gånger i veckan, de rä sååå skoj. sen försöker jag ta mig ut å gå några gånger i veckan... har gått ner ganska mycke i vikt sen den lille kom ut i juni, men jag har en sån STOOOOR väljäst bulldeg kvar på magen... usch...
japp då har man varit på boxercise i 1 timme å nu känns de sååå skönt i kroppen :)
när man väger sig på fredagar ska man ävenskriva vad man vägde när man började med sin viktnedgång??
gomorron ¨på er.dedär med å mäta kroppen tycker jag är så krångligt, man skulle rita streck där man mätte förra gången så man vet att de blir på samma ställe igen...
hur många av er har barn här inne å hur gammla. själv har jag en pojk på 5 månader
theresa
ja de kan ja förstå, de är väl inte en lugn stund hemma... han har väl brörja krypa va?
malin usch då, de låter inte skoj...
jag vägde ju ca 75 kilo före jag blev med barn å 80 kilo dagarna innan lilleman kom ut å nu 5 månader senare väger jag 63 kilo, men de syns icke på magen att de är nått som har försvunnit, de är ännu dallrigare nu än va de var före *morr*
själv har jag gått ner till 63 från 63. 5 i måndags. har inte mätt nånting idag..
hallå på er. usch vad jag har ätit onyttiga saker i helgen
fick en fin komentar av min mamma igår...
va fan du har ju inget arsel kvar. sen sa jag de åt en kompis idag... så gick de en stund... sen när jag gick förbi henne så fick jag ett finger i arselet då sa hon men du har ju inget arsel kvar