Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

va ni snaskar på allihopa... hehe... men man måste få unna sig lite ibland, popkorn äter jag faktist ganska ofta,

ok, typiskt att man inte f¨r äta dom när man ammar.... tänkte man kunde ju ha knaprat i sig en sån istället för lunch eller så...

ska kolla om de finns sånna nymodigheter här på åland

• alarik82

IB ja de låter gott, ska jag nog prova imorron, har till å med allt hemma... fast dedär med keso hoppar jag nog oxå över... jag brukar ha makrill i tomatsås på....

• alarik82

VL nej kom på bara att de är sååå jäkla gott, men de ska vara gröna jättens majs, för dom är så spröda å knapriga... tänkte oxå om nån har nå bra recept med majs i... för majs är väl inge "farligt" å äta

• alarik82

jag älskar mikropoppis, är sååå lat å gör nästan aldrig egna, blir inte lika gott... VV poppis är skitgoda

• alarik82

välkommen stumpan.. själv försöker jag å äta ganska rätt, ofta men lite, inte för mycke gotta, tränar boxercise 2 gånger i veckan, försöker ta mig ut så ofta de går på promenader, å motionscyklar oxå...

• alarik82

jag tror ja har addat dom flesta här i tråden nu på msn...de är bra de har man nån å terra om man får trist

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)