vikt...peppningstråd =)
nej usch... inatt vaknade han skrek rätt ut, alltså de var som om nån skulle ha stuckit en kniv han, har aldrig hört nå dyligt förr...
nej usch... inatt vaknade han skrek rätt ut, alltså de var som om nån skulle ha stuckit en kniv han, har aldrig hört nå dyligt förr...
dessa önskar ja dig TL
hur har era jular varit förresten???
ett gott nytt år önskar ja dig
hmmmm va har ja nu missat. vad är dedär 15 veckors för nått
---------------*.------------
--------------*,*------------
-------------*,,,*.-----------
------------*,,,,,,*----------
---*-*-*-*,,,,,,,,,,*-*-*-*--
-----*,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*----
------*,,,,Gott Nytt,,,,*-----
-------*,,,,,,,,År,,,,,,,*------
-----*,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*----
---*-*-*-*,,,,,,,,,*-*-*-* --
-----------*,,,,,,*------------
------------*,,,*-------------
--------------*---------------
IB hehe lycka till med smikningen...
ska gå dit å kika vad de är
hallå på er allihopa...
jag var in å kikade på iforms sida, men hittade inget träningsprogram där med 15 veckor... kan vara att ja är blind oxå
nja mitt nyår var sådär, nyktert med 2 fulla gubbar här hemma å dödsförkyld bebis
oj ja har inga nyårlöften, de enda ja vill är att komma ner till 55 kilo å få bort degmagen före sommaren
theresa... inte hetsa upp dig nu, tänk på hjärtat
TL jag hade tyvärr ingen våf i fredags, men de kommer nu på fredag, ja lovar...
tror inte ja kommer med på dedär 15 veckors grejset... om ja känner mig rätt, så blir de inte av å göra allt dedär....
theresa.... jag tog de inte som en stor grej så, skulle tycka d evar skoj, men de blir ju inge skoj när ja vet med mig själv att de inte kommer gå nå bra... men kommer å bli roligt å se hur ni kommer å lyckas...
ska sätta mig imorron å läsa lite mera på iform sida om dedär 15 veckorsgrejen, har inrte haft tid till de heller...