Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

IB jas just ja de visste jag ju egetligen om ja hade tänkt efter.... de är lååång dit

• alarik82

jaha då har man cklat 30 min då, fast de var längesen iofs. internet cp sigf lite nyss...
    skulle cykla 45 min, men fick sååå ont i benen.. fyy på mig. kanske ska försöka ta mig ut på en prommis sen...

• alarik82

nova hehe nej inget gräs inne.... tyckte bara de var ganska mycke kalorier . tycker ju de är ksoj å klippa gräset ja... men de måste ju bli en hel del kalorier om man skottar snö oxå

• alarik82

TL hoppas du får skoj där nere...

VL gud va du är duktig... sååå avis på dig

IB nej du tyvärr så är de dåligt med recept... ska äta köttbullar å makariner idag vi tror ja

• alarik82

PiJo glömde ju å säga välkommen till dig, hoppas du kommer å få de trefligt hos oss

• alarik82

å fan... tror inte ja hinner med nån prommis heller, är ju snart dax å laga mat å sen är de mörkt ute

• alarik82

jag har oxå dunderont i magen idag.. hade mycke magträning på boxningen igår.. tänkte köra lite av dedfär bikiniprogramet idag, men såg att de stog att man skulle helst göra varannan dag så de få reparera sig lite mellan varvén, jag som var så peppad, så jag får väl göra de imorron då

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)