• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

IB: Mm va gott! Näe hööre du vitlöksrapar vet jag preciiiiiis vad det är, jag älskar vitlök

Haanna: Det var ju trist.

• JoWiAn

jag ska gå ner 25-30 kgså har ett tungt arbete framför mig. Tog 6 år att gå upp så räknar med en långsiktig nergång.

• Malin1976

Theresa: Den var väl inte komplicerad men långdragen och sen på två sekunder blev det kejsarsnitt, snabbrakning av mig (var inte så lätt att sköta med stormagen ) på med operationskläder på Peter, sprang med oss till hissen. Toktröck på knapparna, sprang efter rätta nyckeln till specialhissen som typ står och väntar... Ingen förklarar vad som sker...
    In på operation fyra felstick i ryggen när ryggmärgsbedövningen skulle ges, en läkare som suckar bakom ryggen att jag ska sitta still (lätt när de drar is efter ryggen på en+ att sprutorna som sticks in är inte små). Femte blev äntligen på rätt ställe...
    Peter står bredvid men kan inte hjälpa... Ingen hör att jag måste spy, Peter börjar leta hink, hittar en liten papplåda, då vaknar dom till och hör vad vi säger!
    Så lyfter de upp ett litet knyte och säger en pojke. Dödstyst han säger inte ett pip! In i rummet bredvid och rensa mun och slå lite på rumpan och jag ligger där jag ligger.
    Sen när han "lever om" så får jag kika på honom så upp på barnavdelningen med honom. Tvingar Peter att följa med, han vet inte vart han ska vara.
    Sen flera timmar på uppvaknandet innan jag får träffa honom.

Så det var en riktig psykisk pärs! Sen fick jag bo på BB med alla andra mammor och barn medan Vilmer bodde på barnavdelningen. Det var inte roligt!

• idiotblondinen

Haanna: Vad är det med dig?

• Våra Liv

shit vad ni skriver haha vilket svammel *skrattar* man blir road av o öä'sa allt
    det ÄR 3 månader sen stängs tråden, men vi ser ju när tråden startts då är det ju bara att nån några dagar innan tråden stängs startar en ny o lägger in länken dit i denna tråden

koviktare jag har någe sånt o gå ned med...
    det tog mig inte 6 år iaf o gå upp det kanske 2 som max

längtar tills imorgon då jag får gå med mina älskade stavar igen! hoppas verkligen spåret i skogen é upptrampat! det lär ju gå segare o bli jobbigare o gå i snön med fan extra träning

• idiotblondinen

Malin: Oj, det lät inte roligt... Tur att det gick så bra sen!

• Malin1976

Blondinen: Jo jag har haft bättre stunder i mitt liv!

• Theresa1

Malin: Ooooo ja förlossningar kan vara skrämmande!!! Jag fattar verkligen inte hur de tänker på BB, om man haft det jobbigt får man ligga själv utan karln, men om allt sått bra då får man eget rum o mys till lilla familjen... Varför strö salt i såren o lägga en mamma UTAN barn med en massa MED barn???

• Malin1976

Jo det var såhär Theresa... Jag blev sjuk under förlossningen. Därför kunde Vilmer ha blivit smittad av mig... Och därför kunde det hända att han skulle smitta de andra barnen, därför fick han ligga på barn. Men jag som var sjuk fick ligga i samma rum med nyfödda bebisar... Jag smittade nog ej...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)