• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Nu har jag varit in och kikat hos dig Koviktare! Tuffa bilder på din son!!

Men Theresa!!! Fy på dig! Du som har varit så duktig idag!! Men jag förstår dig också.. Tårta! Är ju sågott och dessutom dajm..
    Nåja, 1000 extra hopp.. Det blir 1400 sammanlagt då? Hur många trosor behöver du då?
    Tror jag ska köpa ett hopprep och hoppa runt hemma också, det är ju smart och framförallt billigt! Dessutom kan jag lura Peter att det är jordbävning hos oss!!

• JoWiAn

Jag kör de nu!! o jag är mätt!!!!! Mitt sug har gått ner avsevärt på bara 4 dagar! O jag är riktig gottegris annars. Igår bölade jag av abstinens efter sött. Villlägga till att jag inte ätit pasta,ris eller potatis på 4 dagar heller. Blir värre då. Äter 5 mål om dagen.Ska bli 6 sen.
    Äter nu:
    Frukost:
    Vitalinea yogurt(vanilj, smakar godis) O en skivad banan i.
    Mellanmål:
    Apelsin, banan, äpple(helst 2 frukter)
    Lunch:
    Lagad mat, sen ska jag få in kolhydraten här.´
    Mellanmål:
    Frukt igen
    Middag: Nu äter jag lagad mat , Köttgryta och massa broccoli och blomkål
    (sen ska jag äta mindre kolhydrat på eftermiddagen!!)

• idiotblondinen

Koviktare: Tack och välkommen!

Theresa1: Jag vet

Nu står min egenuppfunna mat i ugnen o jag ska köra magmördaren så länge.

• JoWiAn

sen ska jag köra in mer kolhydrat typ solrosbröd och husman knäckebröd. Även bytta ut potatis mot linser, böner och andra alternativ.
    Bakat kaka nu med fruktsocker ,ägg och mörk(70%) choklad.

• Malin1976

Är det smalkakan? Med mörk choklad i??

• Theresa1

Malin 1500 o minst 4 trosor... Haha du är rolig du... Men jag behöver ju säkert byta efteråt iaf, NÄE va sur jag är äver den upptäkten, jag har varit skitmallig efterförlossninge och skrytigt till folk att jag har minsann inga problem. *In my fejs* säger jag bara... Men det blir ju inte bättre för att jag surar över det, nä kniiiiipa som om det gällde livet ska jag göra!!!

Hopprep är hur bra som helst. Marcus moster hade en riktigt sorglig exgrav mage som hon hoppade bort relativt snabbt. Om jag fattat rätt skulle hon lätt vinna över oss här inne, jag har inte sett den och hon har förstås inte sett era magar, jag har ju inte ens snackat om era magar förstås men jag har haft hennes i tankarna när vi gnällt om våra. Hopprep är rätt billigt iaf.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)