• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Theresa: Det korrekta uttrycket var: Såbra då är inte puppan förstörd! Detta efter Peter berättat om vår psykiskt jobbiga förlossning där vi trodde att Vilmer var påväg att lämna oss...
    jaa du... Det sinar aldrig för dom där pojkarna!

• Theresa1

ib: jo jag tippade konstant på 2an... *bang* upp igen testa nytt *bang* upp igen osv...
    kv: fast jag kan iaf inte fast jag ser hur hon gör... *jag=pucko*

• Sus69

Hur förstörd där nere ska då inte jag vara, som fött tre barn?!?!

• idiotblondinen

T1: Jaha, precis som jag igår då? Idag med, fast det var liiite bättre idag! Iallafall när jag stödde på mig den vänstra sidan så trillade jag inte förrän efter nån sekund...

• Malin1976

Jaa du marsmamman... Dags att lägga in dig på reparation kanske??

• Sus69

Vad inlägg det hann bli innan jag fick i väg mitt...
    Var ju efter Malins inlägg om vad hennes mans kompisar sagt som mitt skulle ha vart..

• idiotblondinen

T1: Visst är dom!?!?! Jag blev glatt överraskad! Här har jag gått o trott att det på allvar inte finns några bra magövningar... Det har ju varit det som sagts överallt alltid? Crazy.

• Theresa1

Malin: Karlar... det gäller ju att se det positiva kanske de tänkte eller så var det för invecklat när ni pratade om att föda barn *va taskig jag är*

Marsmamma *eko*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)