• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

VL: Hur ofta kör du WinsorPilates?*nyfiken*

• Våra Liv

marsmamma nu har det blivit 1 gång i år än så länge! ihar int tränat på ett tag under julen typ men jag planerar på o köra det aif 3 gånger i veckan eftersom jag går mycket o så med ska köpa hopprep oxå hehe

• alarik82

då har man varit på boxning igen då. så fått svettas lite *skönt* samma plågsamma magövningar idag igen som vi gjorde i måndags *ajajaj* å fredagen den 13 ska jag på ett 75 min pass med boxning de ska bli skoj

• Theresa1

Nej men nu får jag väl ändå ta o skämmas ögonen ur mig Jag åt av den förb. tårtan iaf... IDIOT!!

Som straff ska jag köra magprogrammet och 1000 extra hopp imorrn, jag skulle ju inte ens ha tårta, var inte sugen fram till brorsan hade gjort dajmtårta o det är jag vääääääldigt svag för.

• JoWiAn

ja så e de ibland.
    Har precis bakat en "smal" kaka. Ska se omden e god!!

• Theresa1

IB varsego, men tro inte att vi är klara!!! Vi kör i din takt så det känns bra.

koviktare: nej inte gi, men vad jag fattat så är det jättebra.

• Theresa1

KV:smalkaka?

apropå det... skulle ju skriva in de nyttiga snacksen... Det kom lite emellan när jag skulle fixa det, tar det imorrn

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)