• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Håller på o prövar ut en bra blöja nu Näe... Max har precis somnat så jag ska träna lite nu, hoppandet funkar när han är vaken så det tar jag sist,

• idiotblondinen

T1: Okej.

Filip somnade också precis. Jag funderar på om jag också ska sova lite eller vad jag ska hitta på.

• JoWiAn

Klar!!
    det är bara GI. Fösta dagen nu som jag tagit i mer än vanligt. Går mycket. tar en timme på morgonen och går i vanligt tempo. Ska köpa en mp3 spelare och ut o gå på kvällarna. Går fortare med hög musik i öronen..

• Theresa1

Jag behöver 15 veckornas mått innan vi magrat för mycket...

VK vi är några som ska köra en 15 veckors... Mäta oss nu i mitten o i april, den som minskat minst vinner... Fast de gör ju se andra också, förstås, men jag har ett pris till vinnaren

• idiotblondinen

T1: Jag tror att mitt senaste mått innan nyåret var 101 cm.

• Haanna

Jag menar jag ger upp här i tråden... man hänger aldrig med och ja sånt...

Lycka till alla...

• idiotblondinen

Haanna: Okej. Ha ett bra liv du med.

• Theresa1

sparka igång mig någon... jag sitter bara o slösurfar fast jag har 1000 grejer att göra, bla träna o städa

• alarik82

KV gud va du är duktig *avis*

T1 men ibland måste man väl få unna sig lite gott, de blir ju aååå jobbigt annars.. så tycker jag iallafall... men de är j ualdrig nån som sagt att jag är smart hekller

VL jag är oxå superförkyld, har sånt lock i örat så jag hör knappt nått

håller med T1 vad skulle man göra utan er....

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)